Moi,
Valmistaudun pahimpaan: ohjaustehostimeni taitaa vuotaa. Laitoin jo yhtä korjaus/tiivistysainetta, joka ehkä/kenties/kai vetreyttää tiivisteet mutta jos ei auta niin, onko ohjaustehostin korjattavissa? Onko kukaan vaihtanut tiivisteitä tms. sen sisuksiin.
Joudun joka tapauksessa ilmeisesti irrottamaan tehostimen, koska haitarikumi on rikki ja vaihdettava. Toivottavasti ei ole ihan ankea homma!
Terveisin,
Jarmo
NG900 ohjaustehostin
Re: NG900 ohjaustehostin
Siis puhutko nyt ohjaustehostimen; pumpusta, hammastangosta vai jostain paineputkesta? Ohjaustehostimen pumpun vaihto ei oo paha rasti, sen oon kaupan parkkipaikalla tehnyt.
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Moi,
Kysymyksessä on ohjaustehostimen hammastanko - tai se osa siis, minkä sisällä hammastanko liikkuu. On kovasti märkä ihan tulipeltiä pitkin kuskin puolelta - toinen puoli onkin rutikuiva. On ollut vaikeuksia katsoa sinne, kun olen nopeasti koettanut vilkaista, kun siinä on jarrutehostin edessä. Mutta toivottavasti olisikin kyse jostain paineputkesta - sinne näkyy sellaisia menevän. Pitää nostaa pukille auto ja tutkia tarkemmin. Pessimisti ei pety, niin siksi kyselen jo etukäteen mahdollista tuon hammastanko-osuuden korjaamista. Mutta keskusteluista olen nähnyt, että putketkin osaavat vuotaa - varmaan helpottaisi korjaamista huomattavasti vain sellainen vika.
Jarmo
Kysymyksessä on ohjaustehostimen hammastanko - tai se osa siis, minkä sisällä hammastanko liikkuu. On kovasti märkä ihan tulipeltiä pitkin kuskin puolelta - toinen puoli onkin rutikuiva. On ollut vaikeuksia katsoa sinne, kun olen nopeasti koettanut vilkaista, kun siinä on jarrutehostin edessä. Mutta toivottavasti olisikin kyse jostain paineputkesta - sinne näkyy sellaisia menevän. Pitää nostaa pukille auto ja tutkia tarkemmin. Pessimisti ei pety, niin siksi kyselen jo etukäteen mahdollista tuon hammastanko-osuuden korjaamista. Mutta keskusteluista olen nähnyt, että putketkin osaavat vuotaa - varmaan helpottaisi korjaamista huomattavasti vain sellainen vika.
Jarmo
Ettei öljyn paluuputki hammastangosta säiliön pohjaan vuotaisi? Ihan lemmarilla kiinni molemmmista päistä, joskus ollu vain löysällä, ja nämähän halkee vanhemmiten. Helpommin pääset käsiksi kun irroitat sulakerasian muovimutterin ja nostat sulakerasiaa ylöspäin.
Moi,
Mainitsemasi paluuputkihan se oli ihan pykinyt.
Jarmo
Mainitsemasi paluuputkihan se oli ihan pykinyt.
Jarmo