Myydään Luxoria ja "sit ihan luxustakin"

Aikamoista kuraa saattaa tosiaan noi halpismerkit sisällään pitää...
PSA:n myötä melkosia puutteita osien saatavuudessa, esim. jopa Saksan olosuhteissa mätänevät takakelkat nelivetoon ovat kiven alla käytettynä A inkkuun. Joku tunteenpurkaus tuosta löytyi Saksaksi, että nelivuotiaaseen autoon ei saa osia ja merkkiliike ehdottelee vaihtamaan autoaPakari kirjoitti: ↑Pe Touko 23, 2025 14:17Opelilta ei saa sulakerasiaa Insigniaan. A inkun valmistus on loppunut 2017... ja ei ole edes kymmentä vuotta mennyt valmistuksen lopettamisesta ja varaosaa ei saa. Aika jees. Merkkiliikkeen mukaan käytettyä sulakerasiaa ei pystyisi ohjelmoimaan autoon... Sillälailla.
Ihan käsittämätöntä. Tekis mieli kysyä, että miten toi nyt sit korjataan?EU laitkaan ei näytä koskettavan, että 10v vanhoihin autoihin pitää saada osia.Rommitommi kirjoitti: ↑Pe Touko 23, 2025 19:40PSA:n myötä melkosia puutteita osien saatavuudessa, esim. jopa Saksan olosuhteissa mätänevät takakelkat nelivetoon ovat kiven alla käytettynä A inkkuun. Joku tunteenpurkaus tuosta löytyi Saksaksi, että nelivuotiaaseen autoon ei saa osia ja merkkiliike ehdottelee vaihtamaan autoaPakari kirjoitti: ↑Pe Touko 23, 2025 14:17Opelilta ei saa sulakerasiaa Insigniaan. A inkun valmistus on loppunut 2017... ja ei ole edes kymmentä vuotta mennyt valmistuksen lopettamisesta ja varaosaa ei saa. Aika jees. Merkkiliikkeen mukaan käytettyä sulakerasiaa ei pystyisi ohjelmoimaan autoon... Sillälailla.
Jos näistä löytyisi helposti cross referencet Jenkkien GM:n osiin, niin varmaan löytyisi niin kelkkaa kuin rasiaakin..