Omaan tonnariin voisi pukki ensi jouluksi tuoda (tehonlisäyksen lisäksi) uuden etupuskurin, Hirch Performancen kolmepuolaiset 19" vanteet ja sellaiset sovitinpalat, joilla viisipulttiset vanteet saa tonnariin kiinni.
no pukkihan sais tuoda kierroksen vanteita(17") ja renkaat siihen päälle.
sitten jos konttiin vielä mahtuisi, niin hirvee kasa lasikuitua, hartsia ja uretaania...
eiköhän näillä rojuilla sais helposti talven kulutettua tallissa...
Mulle vois pukin kontissa tulla og900:aan uudemman mallin takapuskuri. Nykyisessä on edellisen omistajan toilailuista muistuttava reikä ja listakin puuttuu...
Kyllä pukin pitää mulle tuoda uuden maalipurkin, 99turbon kannen, EMSin nokan, Weberin DCOEt tuplana, uudet H-mallin turbon männät ja renkaat, kampiakselin ja kiertokankien laakerit, tiivisteet, uuden imu- ja pakosarjan sekä uuden sisustan mustan värisenä että 99turbon ensiö/vaihteisto/peräväkitykset... ja lisäksi pisteenä iin päälle 85-87 900turbon etunavat, jarrusatulat ja jäähdytetyt jarrulevyt...
Noh, jottai tartte ihmetellä ja niin sanotaan vaikka että sais laittaa pakettiin Fredrikin Saabin, luulis että ne 590hv riittäs yhdeksi kesäksi.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Jos oikein toivomaan aletaan niin sais se sit tuoda sen 9-5:sen farkku aeron ja tottakai mustan. Ja saishan se sitten tuoda kilpa-autoon uuden korin sellaisen 900 s tai 9-3:sen kaks ovisen kopan ei tarvis olla kun raaka kori jossa olis pyörät ja ohjaus sekä tuulilasi. Loput voi sitten itse näppärästi näperrellä
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
1. uretaanipuslat
2. aeron jouset ja hyvät iskarit
3. steg1, ei sp:ltä
4. ehkä 16"-alut ja hyvät kesärenkaat
5. automatka saksan motareille
6. vaimolle kirja miten ymmärtää saabistia