https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/ ... 8e759f9f4d
Toimittaja unohtaa tosin mainita, että Italdesignin piirustuksista syntyi myös toinen Saab-malli, Saab-Lancia 600

Kirjailija Christian Rönnbackan Saab 99 EMS oli erikoisviritetty humppa-auto – Toinen pissapojan säiliö varattu viinaksille
Kokemusta on myös rallin ulkopuolelta, sillä vuonna 1965 hän ajoi Triumph GT6:lla ja voitti luokkansa Le Mansin 24 tunnin ajossa. Kolme vuotta Le Mansin legendaarisen kisan jälkeen hän voitti yhdessä vaimonsa Mirjan kanssa hankirallin. Tämä oli historian ensimmäinen kerta, kun kilpailun voitti aviopari.
Järjestöpuolella hän on ehtinyt vaikuttaa monin tavoin. Lampinen on ollut muun muassa Suomen Autourheiluliiton puheenjohtaja ja oli pitkän pätkän Jyväskylän Suurajojen puheenjohtajana. Nykyään Lampinen on suojelija ja Rallimuseon tukiyhdistyksen kunniajäsen.
Suomen Leijonan Ritarikunnan 1. luokan ritarimerkin vuonna 1982 saanut Lampinen on aktiiviurallaan saanut ajaa Saabin lisäksi Triumphin, Fordin, Lancian, Peugeotin, Fiatin ja Mazdan tehdasautoja.