Saab 96 v4 v. 1967 istuinsuojat

Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
Vastaa Viestiin
Hiitopa
"Kaasari"

Saab 96 v4 v. 1967 istuinsuojat

Viesti Kirjoittaja Hiitopa »

Hei
Osaisiko kukaan sanoa mistä löytyisi k.o autoon istuinsuojat.
T. Paavo
ristos
"Saabisti"

Re: Saab 96 v4 v. 1967 istuinsuojat

Viesti Kirjoittaja ristos »

Olipa Sinulla vaikea kysymys? Voipi olla vaikea löytää uusia, mutta voisit tietysti kysellä, josko jostain voisi vanhoja löytää? Itse päädyin -64 istuinten uudelleen verhoiluun. Uustuotanto kankaita löytää ainakin Ruotsin klubilta. Istuinten keinonahkaosia voisi harrastajilta löytyä ja jos omasi ovat pääosin ehjät, niin pesemällä niistä tulee kyllä ”lähes” uuden veroisia.

Tuo edellä kertomani vaatii tietysti suurta viitseliäisyyttä ja käsityötä. Mutta kun sen itse tekee ja pyytää osaavilta apua, niin lopputulos kyllä palkitsee! Tässä oman autoni kunnostuksen tuloksia. Ei muuta kuin tsemppiä tavoitteen saavuttamiseksi! :saab:

Kuva
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Hiitopa
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja Hiitopa »

Kiitos,. Nyt selvisi ensi talven projekti.
ristos
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja ristos »

Jos Sinun istuimien kankaat ovat vain likaiset, niin pesurilla niistä tulee kyllä oikein hyvät! Kun itse joitakin vuosia sitten kunnostin -76 mallin matalia istuimia, niin kuskin istuimen kunnostukseen minulla oli kolme risaa penkinpäälistä. Niitä sopivasti yhdistelemällä tuli kyllä hieno kuljettajan istuin! Ei muuta kuin rohkeasti käsitöitä tekemään. Se tuntuu alussa hieman työläältä, mutta lopulta onnistumisen tunteet tuottavat hyvän ja hienon lopputuloksen! :D Tsemppiä!

Kuva
Kuva
Kuva
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Vastaa Viestiin