nii hä?
[AUTON TEHONMITTAUSTA TARJOLLA HALUKKAILLE OULUSSA]
-
Metusalemi
- "Kaasari"
paaperit
Kysykö kukaan siltä nikuselta että millon sieltä voi käydä hakeen ne uupuvat teho tulos paperit sen oikkuilevan printterin takia? sanoko se esim. et ilmottaa jollekki vai pitääkö sieltä sit ite vaan käydä kyseleen?
nii hä?
nii hä?
No mutu-tuntumaa jne jne..Aksu900 kirjoitti:Misä viipyy isoimmat tulokset? Ismoki vanha lusmu?
Tässä oottelen, että saan lappuja mistä luntata niin voi laittaa faktoja.
sovitaanko näin? jookostajoo?
Muistikuva on, että 261hp/392Nm löytyi. Tehdashan ilmottaa 230/350, joten ylläri oli positiivinen. (korjatkaa tietäjät jos muistin väärin nuo...)
Autoonhan tosiaan on minun tietääkseni tehty omana käsityönä ainoastaan jarrupalojen + levyjen vaihto eteen. (ite tein ja toissapäivänä.)
Vakiota lähin penkittelleen.
Lisäilenpä tähän sitte linkit lappu-skannauksiin kunhan saan käsiini ees ne laput.
Dynopäivässä oli kivaa ja jälkipuinti kahvikupposella kruunasi kaiken.
Kiitoksia järjestäjille!
-Vanha Lusmu kuittaa.
Vaimot elävät miehiään pidempään, koska heidän ei tarvitse olla naimisissa naisen kanssa.
izengard@irc
izengard@irc
Kyllä taidat oikein muistaa
Harmi kun piti lähtee pois heti tuon jälkeen kun oli perhejuhlaan kiirus. Mutta eipä tainnut kukaan pettyneenä sieltä pois lähteä? Eikä tiettävästi kukaan rikkonut kulkinettakaan siellä?
Mua kyllä hieman jännittää miten tuo laatikko kestää tuon väännön, ja että koska alkaa oireileen.
V-M
Harmi kun piti lähtee pois heti tuon jälkeen kun oli perhejuhlaan kiirus. Mutta eipä tainnut kukaan pettyneenä sieltä pois lähteä? Eikä tiettävästi kukaan rikkonut kulkinettakaan siellä?
Mua kyllä hieman jännittää miten tuo laatikko kestää tuon väännön, ja että koska alkaa oireileen.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Itsellä oli niin paljon voimaa satkussa että etupuskuri lähti käveleen..
Hyvinhän tuo dyno kaikilta meni, kukaan ei rikkonut kulkinetta.
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Todii, nyt olis tuloksia tarjolla. Voitte ladata excel taulukon alla olevasta linkistä. Olen merkannut punaisella moottori/rengas/vääntö osioihin 3 parasta. Kiitos osallistujille onnistuneesta tapahtumasta. Katsotaan jaksaako sitä vielä loppukesästä järjestää toista dyno reissua. Osallistujistahan sekin tietenkin on kiinni.
http://kotinetti.suomi.net/tiger/Dynotaulukko.xls
http://kotinetti.suomi.net/tiger/Dynotaulukko.xls
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero 2.3T Man. -04
Saab 9-5 Aero 2.3T Man. -04
Taulukossa vois kai olla myös vääntö renkailta? Ja nuo mun lukemat sen viimisen kunnolla tehdyn mittauksen mukaan? Vois hieman laskeskella noita häviöitä ja kone tehoja!
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
Hep, käppyrä käyty hakemassa. Ja tosiaankin tuossa oli vain korjattu tieto väännön osalla. Selvittelen kuinka tuosta saa laskettua korjaamattoman jotta vertailu onnistuu... Laittelen käppyrät näkyville tuonne omille sivuille.
Tuo tulostus teho käppyrästä oli kyllä aika huono mutta kyllä siitä olennaisen saa...
V-M
Tuo tulostus teho käppyrästä oli kyllä aika huono mutta kyllä siitä olennaisen saa...
V-M