tamtami kirjoitti:Hetken aikaa näytti jo lupaavalta tämä "keskustelu", varsinkin kun ottaa huomioon tuon otsikon "Tulipahan provosoiduttua". Kaippa ne kurkut ja tomaatit, vai mitä rehuja ne olikaan, ovat tippunut yön aikana eräiden naaman ulokkeista.
Näin o! Saabistit on rentoa porukkaa Vähän voi väsyneenä kiukutella
En mää väittänykkä et mää käntäisin päätä sivulle ei tarvi paljoo kääntää et näkee sinne 1km päähän 200m sivulle, teitin pitäis nähdä se paikka mis mää sen ajoin ihan suora tie about 2,5km. Vähänki jotain sanoo ni heti aletaan raivoon, sama ku sais syytteen ylinopeudesta saksan autobaanal. Hirveet winet pääl teilläki.
TKL kirjoitti:jsuomi: Minulla on 7 & 2 ikäiset lapset.
En halua että tuollaiset s t n n nteinipellet jyräävät lapseni tyhmyyksissään kun kokeillaan kenellä venttiili nousee parhaihen.
En sano ettenkö itse kokeile välillä auton kulkevuutta, muttta silloin on suora tie -> vähintään 1 km esteetöntä näkyvyyttä.
Aivan, tien pitää olla pitkä ja näkyvyyden hyvä jos on aivan pakko noita rajoja kokeilla. Ja juurikin tummoinen paikkahan oli kyseessä, kuten jsuomi mainitsi . Hyvä että paikka on ollut oikea.
Mutta yritetään nyt kuitenkin pitää nämä keskustelut asiallisina. Tuommonen päin naamaa vi**uilu olis parempi pitää omana tietona.
Hmm....sen myönnän että ylinopeuksissahan ei ole mitään järkeä (vaikka itse niitä joskus ajankin)... ja ne aiheuttavat vaaraa muulle liikenteelle. Mutta ne mitä mä en oo jaksanu oikein kuunnella/ymmärtää....on nää "mitä jos siinä olis ollut joku kävelijä"... jos oltais oltu afrikassa niin siinä olisi ollut varmaan sitten norsu, tai aasiassa uhanalainen panda... jos ei ollut niin ei ollut, verrattaessa jälkiviisauteen....mutta, jos sitten töppäät, niin kanna vastuusi teoistasi!!! on turha selitellä jos ajat jonkun ylitse johtuen ylinopeudesta/juopumuksesta.
Erittäin turvallisia kilometrejä muille saabisteille....kelit lämpenee, pitäkää päät silti kylmänä, minäkin yritän
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Olin aikanaan RAS:in (Riihimäen aluesairaala) polilla yöhommissa. Silloinhan ei ovesta mitään kroonikkoja tule vaan akuutteja tapauksia. Näin niin pahoja auto-onnettomuusuhreja, joista osan vein muuten kylmiöön, että kaasujalka keveni jo 20-vuotiaana. Kannatan vilpittömästi shokkihoitoa valistuksessa. Liikennevaloista kisaaminen on kait sieltä lievästä päästä, mutta kovassa vauhdissa puskurissa roikkuminen ja muu kikkailu nostaa kyllä hiukset pystyyn! Autoillessa Kuolema matkustaa aina mukana. Mitä kovempaa ajat, sen innokkaammin se on ottamassa ohjakset käsiinsä. Itselläkin kaksi alle 3-vuotiasta tenavaa, syy muuten siihen että ostin vakaan ja turvallisen menopelin= SAAB 900i:n.
Mercedes-Benz S124 E300TD -94
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan