Tulipahan provosoiduttua...

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Saha
"Turbo"
Viestit: 281
Liittynyt: To Heinä 22, 2004 14:26

Viesti Kirjoittaja Saha »

tamtami kirjoitti:Hetken aikaa näytti jo lupaavalta tämä "keskustelu", varsinkin kun ottaa huomioon tuon otsikon "Tulipahan provosoiduttua". :lol: Kaippa ne kurkut ja tomaatit, vai mitä rehuja ne olikaan, ovat tippunut yön aikana eräiden naaman ulokkeista. :twisted:
Näin o! Saabistit on rentoa porukkaa 8) Vähän voi väsyneenä kiukutella :lol:
jsuomi
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Su Touko 09, 2004 19:17
Paikkakunta: Somero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jsuomi »

En mää väittänykkä et mää käntäisin päätä sivulle ei tarvi paljoo kääntää et näkee sinne 1km päähän 200m sivulle, teitin pitäis nähdä se paikka mis mää sen ajoin ihan suora tie about 2,5km. Vähänki jotain sanoo ni heti aletaan raivoon, sama ku sais syytteen ylinopeudesta saksan autobaanal. Hirveet winet pääl teilläki.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
AP
"Hirsch"
Viestit: 818
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 11:14
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AP »

TKL kirjoitti:jsuomi: Minulla on 7 & 2 ikäiset lapset.
En halua että tuollaiset s :evil: :evil: t :evil: n :evil: n :evil: nteinipellet jyräävät lapseni tyhmyyksissään kun kokeillaan kenellä venttiili nousee parhaihen.
En sano ettenkö itse kokeile välillä auton kulkevuutta, muttta silloin on suora tie -> vähintään 1 km esteetöntä näkyvyyttä.
Aivan, tien pitää olla pitkä ja näkyvyyden hyvä jos on aivan pakko noita rajoja kokeilla. Ja juurikin tummoinen paikkahan oli kyseessä, kuten jsuomi mainitsi :wink: . Hyvä että paikka on ollut oikea.
Mutta yritetään nyt kuitenkin pitää nämä keskustelut asiallisina. Tuommonen päin naamaa vi**uilu olis parempi pitää omana tietona.
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Hmm....sen myönnän että ylinopeuksissahan ei ole mitään järkeä (vaikka itse niitä joskus ajankin)... ja ne aiheuttavat vaaraa muulle liikenteelle. Mutta ne mitä mä en oo jaksanu oikein kuunnella/ymmärtää....on nää "mitä jos siinä olis ollut joku kävelijä"... jos oltais oltu afrikassa niin siinä olisi ollut varmaan sitten norsu, tai aasiassa uhanalainen panda... jos ei ollut niin ei ollut, verrattaessa jälkiviisauteen....mutta, jos sitten töppäät, niin kanna vastuusi teoistasi!!! on turha selitellä jos ajat jonkun ylitse johtuen ylinopeudesta/juopumuksesta.
Erittäin turvallisia kilometrejä muille saabisteille....kelit lämpenee, pitäkää päät silti kylmänä, minäkin yritän :)
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
TKL
"Aero"
Viestit: 349
Liittynyt: Su Loka 24, 2004 12:26

Viesti Kirjoittaja TKL »

jsuomi kirjoitti:Vähänki jotain sanoo ni heti aletaan raivoon, sama ku sais syytteen ylinopeudesta saksan autobaanal. Hirveet winet pääl teilläki.
Jooh, lupaan olla jatkossa vähemmän provosoivampi :D
Ps. punkku maistuu tänäänkin :wink:
Ex-Saab 93 ss 2.0t Vector -03 BSR
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Eläkäähä ressakko.
Aki Peltola #1132
kt
"Turbo"
Viestit: 297
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 22:43
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kt »

Olin aikanaan RAS:in (Riihimäen aluesairaala) polilla yöhommissa. Silloinhan ei ovesta mitään kroonikkoja tule vaan akuutteja tapauksia. Näin niin pahoja auto-onnettomuusuhreja, joista osan vein muuten kylmiöön, että kaasujalka keveni jo 20-vuotiaana. Kannatan vilpittömästi shokkihoitoa valistuksessa. Liikennevaloista kisaaminen on kait sieltä lievästä päästä, mutta kovassa vauhdissa puskurissa roikkuminen ja muu kikkailu nostaa kyllä hiukset pystyyn! Autoillessa Kuolema matkustaa aina mukana. Mitä kovempaa ajat, sen innokkaammin se on ottamassa ohjakset käsiinsä. Itselläkin kaksi alle 3-vuotiasta tenavaa, syy muuten siihen että ostin vakaan ja turvallisen menopelin= SAAB 900i:n.
Mercedes-Benz S124 E300TD -94
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan
Vastaa Viestiin