9000CD tomaatti turbo

M: Myydään A: Annetaan
Vastaa Viestiin
Kytkinpommitus
"Koeajolla"
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Syys 20, 2021 19:10
Paikkakunta: Rovaniemi

9000CD tomaatti turbo

Viesti Kirjoittaja Kytkinpommitus »

1992 vuosimallin tonnari rekkarilla: AGF-915
Hintapyynti 1000€ vielä
Whatsapilla saa hyvin kiinni ja kuvia laatuautosta. Iltasin jopa vastailen soittoihin jos haluaa enemmän rupatella. 0400125601



310tkm mittarissa. Leima umpeutuu parin viikon päästä, tarkotus hakia uusi. Sijainti Rovaniemellä laitakaupungilla 4km päässä keskustasta. Oli aikasemmin nettiautossa kans ilmoitus, tuli päivät täyteen niin laitampa tänne meidän harrastajienkin palstalle nyt.


Punakantinen turbo tonnari seuraavalle. Vajaat 10-vuotta ollut itellä ja koko ajan vähemmällä käytöllä.
Elokuun lopulla tehtiin huvimatka ouluun kaksoisvirran maasta Rovaniemeltä eli ~500km tuli tallatettua eikä mitään onkelmia ollu. Poislukien alla mainitut puhaltimen ominaisuudet.

Tärkein eli puutteet:

Manuaalivaihteisto puuttu. Tilalla valitettavasti automaattilaatikko joka toimii hienosti. Tämä puute ollut tehtaalta asti.

Automaatti-ilmastointi ei ole enää niin automaattinen, puhaltaa täysillä tai ei ollenkaan. Servot kuiten toimii niin voi päättää haluaako pöllyttää tukka vai hiekkoja jalkatilasta. Vaihettu sisäanturia ja yksikköä tuloksetta. Saattanu olla vaihto-osatkin viallisia. Puhallinmoottori on ihka uusi eikä varaosa-autosta.

Kuskin etulokarissa ruosteet korjattu ja aistikkaasti paikkamaalattu.

Takaumpiot alkaa olla aika happamat. Tuoreemmat mukaan. Otteessa tummennetut niin saa vaikka häivepommittajasta lainata mieleiset.

Äänimerkki toimii vaihtelevasti, ennen katsastusta hyvä pyöritellä rattia ja hakata nappuloita.

Pakoputken pöntöistä lähti villat liikkeelle mutta ongelma on ratkaistu. Motonetin kilpailukykyinen 94.5€ hintasen takapöntön sijasta paikalle laitettu suora putki ja keskipöntölle on vastaavasta syystä tehty keisarinleikkaus. Turbo ja katti niin äänet ei paljoa eroa tavanomaisesta.

Kuskin ovi alhaalta ruosteessa. Ei reikiä mutta törkeän näkönen.

Kuskin puolen takaovessa alaosan sijaan keskellä ruostetta.

Tässäkin autosa on käsijarru satulaan rakennettua mallia ja joutuu joka katastukseen säätämään. Abs-valo vilahtanut joskus, syy tuntematon. Syttyy vasta kun saa vauhtia 50-60km/h, joku varmaan tietää tähänkin syyn.

Akku vetelee viimeistä kesäänsä.

Tuulilasi halki alhaalta. Ei vielä ole tullut hylkyä sen takia.


No mitäs sitten on tehty + tuoreet osat autossa ja auton kyydissä:

Jarrupalat eessä tuoreet.

Sytkäkasetti on vaihettu. NGK tekele paikalla.

Moottoriöljyt vaihettu omistukseni aikana n.10tkm välein.

Vaihteistoöljyt vaihettu kans.

Jäähytin-nesteet vihreät ja kirkkaat. Olen vaihtanu nämäkin joskus.

Kourallinen vihreitä o-renkaita kaiken maailman liittimiin ja anturirunkoihin konehuoneessa vaihettu.
Ei hikoile enää öljyä tai muutakaan.

Molemmat renkaat aluvanteilla. Kesäkumit tosi hyvät ja nastat ok, tosin iäkkäät jos semmosta kattelee.

Joskus oli nuoremmuudessa konserttikalustoa kiinni niin virta ja rca-johto menee keulasta konttiin.

Uudet etu-umpiot. Orkkikset tallessa ja tulee mukana.

Sivupeiliä, roiskeläppää ja jotain muita muoviosia extrakappaleita.

Kattoteline, sisätilalämmitin paikallaan ja tulee mukaan.
Terkuin Antti
Vastaa Viestiin