Moottoritilan pesu
Olen vuosien aikana, pessyt kaasarisatkun moottoria painepesurilla ja joka kerta on joutunut virranjakajan kannen kuivaan jonkin ajan kuluttua , muuten onnistunut kyllä ilman mitään hapettumia tai muita ongelmia.
Tosin ku kerran omistin pikku pösön, ja menin peseen moottorin.
Niin kolme viikkoa seisoi ei lähtenyt käyntiin, kävin kaikki mahdolliset kohteet läpi , kunnes hain purkaamolta toisen virranjakajan , niin johan starttas oitis.
Tosin ku kerran omistin pikku pösön, ja menin peseen moottorin.
Niin kolme viikkoa seisoi ei lähtenyt käyntiin, kävin kaikki mahdolliset kohteet läpi , kunnes hain purkaamolta toisen virranjakajan , niin johan starttas oitis.
Mä oon aina pessyt painepesurilla surutta, ja varonut vaan suihkimasta sähkölaitteisiin eikä oo ollut mitään onkelmii.
Joten "Heinolan jänö", anna palaa eläkä pelkee
Jos et uskalla ni aja hallille, kyllä Hallu sitten pesee moottorin 
Joten "Heinolan jänö", anna palaa eläkä pelkee

Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Mä en ole varonnut edes sähkölaitteita93t sport kirjoitti:Mä oon aina pessyt painepesurilla surutta, ja varonut vaan suihkimasta sähkölaitteisiin eikä oo ollut mitään onkelmii.
Joten "Heinolan jänö", anna palaa eläkä pelkeeJos et uskalla ni aja hallille, kyllä Hallu sitten pesee moottorin

9-3.1972
Tuota muistelin että joissakin oon tuon suojan nähnyt. Veljen vectrassa, jossa koneena tuo calibran 2.0 16V Turbo, ei tuota suojaa ole. Kai se sitten on vaan jättänyt sen pois.9-5T kirjoitti:http://www.rsportscars.com/foto/07/calibra94_engine.jpg
Calibran koneita on tullut koottua tuhansia mutta eipä muistu mieleen näkyykö remmi kampiakselin kohdalta pikkaisen.
-
- "Saabisti"
- Viesti:
Vuodesta -89 alaken pesty painepesurilla pari kertaa vuodessa. Aika siistinä on pysynyt, eikä jakajan kannen kuivaamista suurempaa ongelmaa ole esiintynyt. Kuva on viime kesältä, mutta syksyn jälkeen ei autolla ole ajettu juuri ollenkaan. Taitaa tankkauskin olla tehty marraskuussa, nyt on tankki aika tyhjä. Pieni on Saabin kulutus 

# 419 Vesa Pohjalainen
-
- "Saabisti"
- Viesti: