Tehoa kateissa.

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Julle
"Hölösuu"
Viestit: 2098
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 09:56

Tehoa kateissa.

Viesti Kirjoittaja Julle »

Pwm vain n.500. W letku irti fuelcut ja kulku ripeää.
Evap tulpattu. Mikä voisi tämän aiheuttaa?
9-5 Aero - 00
Pakari
"Saabisti"
Viestit: 5943
Liittynyt: La Syys 25, 2010 20:23
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Tehoa kateissa.

Viesti Kirjoittaja Pakari »

Jos sid-infosta löytyy parametri ecms niin siinä näkyy vääntömomentin rajoittava tekijä. Täältä löytyy parametrille selvitys: https://www.lunilab.fi/sid-info/
#4752, Tech2
9-5 Aero -04 19T#7,Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01,9-3SS 1.8t Vector -03,9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95,NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
Julle
"Hölösuu"
Viestit: 2098
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 09:56

Re: Tehoa kateissa.

Viesti Kirjoittaja Julle »

Ei kyllä näytä tuota löytyvän kävin modet 25 asti läpi. Mistähän modesta tuo löytyy? Huomasin myös mregin ollessa 1100 mair on 950. Imm noin 10000 ajettu eli likimain uusi. Ahtopaineet max 0.7.
9-5 Aero - 00
TTH
"Hirsch"
Viestit: 859
Liittynyt: Ti Elo 09, 2011 22:58
Paikkakunta: Maailma.

Re: Tehoa kateissa.

Viesti Kirjoittaja TTH »

Esim rikkinäinen lambda voisi tehdä. Jos on ihan default sid-info, niin mode 0 ja oliko 32 missä on Fcod. Toki ihan jollain geneerisellä kiinalukijalla saa Pxxxx koodin pihalle, mitä voi sitten myös googlettaa.
9-3 Aero Cab MY02
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Vastaa Viestiin