motonetin madallusjouset

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
tomaatti
"Saabisti"

motonetin madallusjouset

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Jep,tuollaset meinasin ostaa 900s-90:seen.Mutta mitkäs iskarit tuolta motonetista noiden kavereiksi?Mitä noi viitteet tarkoittaa että EI TURBOIHIN/KALLISTUKSENVAKAAJILLA. Tartteeko noihin nyt kiinnittää huomiota?
G-mies
"Ukkomies"

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Motonetin madallusjouset on yleensä olleet Lesjöforsin tavaraa. Monet ovat niitä laittaneet, myös minä, ja hyvin ovat asiansa ajaneet. Mulla on jousien kaverina ihan vakioiskarit, ainakin toistaiseksi. Edessä Kybin kaasut ja takana Sachs Advantaget ja toiminnassa ei pahemmin puutteita, mitä nyt ovat pikkusen eri paria. Ja ainakin saabismionsairaus sivuston mukaan tuota "ei turbo/kallistuksenvakaajilla" ei tarvitse ottaa huomioon, kyllä niitä on laitettu vakaajilla olevaan autoon. Mulla on just edessä eteen vakaajan laitto ja iskarit on ihan vakiotavaraa, ei pitäisi aiheuttaa ylimääräistä työtä.

Matti

p.s. Jos haluaa kuormankantokyvyn säilyttää nuilla Lesjöillä, niin kaveriksi ne saabin ilmapussukat sinne takajousen sisälle. Toki oma kokemus velipojan muuttokuormasta oli(ilman nuita pussukoita), että ei edes pohjannu, vaikka oli joka nurkka kombista täynnä tavaraa.
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Vastaa Viestiin