Vaan mm..ao
Vahvistettu kori: lisää poikittaispalkkeja ja vahvistettu A-pilari
Sivuturvatyynyt saataville (NG900:ssa ei ollut)
Turvavyöjärjestelmä uusittu: esikiristimet ja voimanrajoittimet
Törmäystestien tulokset parannettu (Euro NCAP)
Polttoainesäiliön suojaus vahvistettu takatörmäyksiä varten
Hydraulinen kytkin (NG900:ssa mekaaninen)
Sensonic-kytkin poistui, tilalle perinteiset ratkaisut
Ohjausgeometria muutettu torque steer -ilmiön vähentämiseksi
Jousituksen kiinnityspisteitä vahvistettu
Iskunvaimentimet uusittu → parempi mukavuus ja hallittavuus
Takajousituksen hienosäätö vakauden parantamiseksi
Moottorinohjausjärjestelmä Trionic 5 → Trionic 7 (osassa malleja)
Uusittu sähköjärjestelmä → vähemmän vikaherkkä
OBD-II -yhteensopivuus (helpompi diagnostiikka)
Uudet liittimet ja johdotukset → vähemmän kontaktivikoja
Parannettu moottorinohjausyksikkö (ECU)
Uusittu mittaristo ja varoitusvalot
Parannettu ABS-järjestelmä (nopeampi reagointi)
Sinkityt koripaneelit laajemmin käytössä
Pohjan ruostesuojaus parannettu (lisäaineet ja käsittely)
Takaluukun tiivisteet uusittu → vähemmän vesivuotoja
Ovien tiivisteet parannettu → vähemmän tuulen suhinaa
Hitsausliitoksia vahvistettu → vähemmän rakenteellisia heikkouksia
Takakaarien muotoa muutettu → vähemmän likaa ja kosteutta kertyy
Uusi kojelauta ja mittaristo (selkeämpi, modernimpi)
Ergonomisemmat istuimet, parempi sivuttaistuki
Sivuturvatyynyjen integrointi istuimiin
Uusi ohjauspyörä (turvatyyny vakiona)
Parannettu ilmastointijärjestelmä (tehokkaampi, vähemmän vikoja)
Uudet audiojärjestelmät (CD-soitin, parempi kaiutinlaatu)
Takapenkin kiinnitysjärjestelmä vahvistettu
Yli 1000 pientä muutosta: ruuvit, liittimet, tiivisteet, muoviosat
Parannettu ovenkahvojen mekanismi (NG900:ssa herkkä hajoamaan)
Uusittu takaluukun kaasujouset → kestävämmät
Parempi lasinpesujärjestelmä (suuttimet ja pumppu)
Pienet muutokset sisustan materiaaleihin → vähemmän kulumista
Parannettu takavalojen tiivistys → vähemmän kosteutta
