täällä on ohjeet:
http://www.audiworld.com/tech/ext43.shtml
Aluvanteiden ehostus?
-
- "Viggen"
- Viesti:
Onko tosta Sunilasta jotain yhteystietoja? Googlettamalla löytyi vaan joku sellutehdas Sunila Oy ja en omista Treen alueen keltaisia sivuja...Maikki kirjoitti:Amrif on sairaan kallis paikka. Pyytävät "vannehoidosta" alk. 70 euroa/vanne.
Tampereella taas Sunila oikoo vanteita yleensä n. 20 euroa/vanne. Jos joutuu hitsaamaan/täytämään niin 40 euroa/vanne. taitaa löytyä keltaisilta sivuilta kohdasta sorvaamo tai erikoissorvaamo.
Itse oon ollu tyytyväinen Sunilan jälkeen. Yksi sarja omia vanteita on käyny hoidossa ja kavereiden vanteita myös. Aika banaanista saa vielä suoran vanteen vaikkei itse uskoisi.
Mulla ois tarvetta sorvauttaa 2-3 milliä vanteen ET:tä suuremmaksi. Onkos kellään kokemusta moisesta projektista

Metallisorvaamo Sunila R Ky2,3T sport kirjoitti:Onko tosta Sunilasta jotain yhteystietoja? Googlettamalla löytyi vaan joku sellutehdas Sunila Oy ja en omista Treen alueen keltaisia sivuja...
Kaskimäenkatu 5, 33900 Tampere
Puhelin: (03) 2656613
Fax: (03) 2656623
http://www.fi :n kautta hain nuo tiedot.
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Alla on tällä hetkellä talvirenkaat ja niiden tykkipyörät olen itse hionut ja naarmut tasoittanut kovemmalla hionnalla. Maalautin ihan liikkeessä niistä vain julkisivut, hintaa sovittiin 300 markkaa ja väriksi hopea. Väriksi tuli joku Toyotan ihme hopeanvihreä (ei sinänsä huono väri) ja hinta tippu 150 markkaan. Olisivat perineet tuon sovitun 300 markkaa, jos olisin halunnut kunnon hopeaksi, mutta sopivat talvivanteiksi liiankin hyvin
Sittemmin pamautin yhden vanteen kuorma-auton kyydistä tippuneeseen pään kokoiseen kiveen
viikon vanha talvikumi korjauskelvottomaksi ja vanne reilun 15 cm matkalta läjään. Lapin Kumesta uusi kumi ja heidän alihankkija oikoi vanteen ja on tosi hyvin oi'ottu, kun ovat paremmassa balanssissa kuin kesärenkaat.

Sittemmin pamautin yhden vanteen kuorma-auton kyydistä tippuneeseen pään kokoiseen kiveen

-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Kevät se tulee Oulunkin korkeudellekin, ja piti kaivaa aluvanteet jo putsattavaksi.. ja niitä katukivetyksen tekemiä nirhaumiahan löytyy.
Aikani haettua löysin tämän vanhan topicin, ja vielä tuon allaolevan linkin.
Kysymys kuuluukin, onko joku värkännyt ao. ohjeen mukaan vanteita uuteen uskoon?
Itellä ois tarkoitus tuhlata huominen vapaapäivä ko. projektiin, vaikka peukalo keskellä räpylää tuntuu välillä olevankin..
tuohon kolon täyttöön liittyen, käykös käytännössä alumiinin kanssa vaikka "tavallinen" plastic padding, vai onko siihen jotain spesiaalitöhnää? (jutussa mainitaan "Bondo" Spot putty, lienee ulkomainen merkki,ei suomesta)
-J-
Lähetetty: Tor Lok 21, 2004 10:12 am Viestin aihe:
--------------------------------------------------------------------------------
täällä on ohjeet:
Aikani haettua löysin tämän vanhan topicin, ja vielä tuon allaolevan linkin.
Kysymys kuuluukin, onko joku värkännyt ao. ohjeen mukaan vanteita uuteen uskoon?
Itellä ois tarkoitus tuhlata huominen vapaapäivä ko. projektiin, vaikka peukalo keskellä räpylää tuntuu välillä olevankin..

tuohon kolon täyttöön liittyen, käykös käytännössä alumiinin kanssa vaikka "tavallinen" plastic padding, vai onko siihen jotain spesiaalitöhnää? (jutussa mainitaan "Bondo" Spot putty, lienee ulkomainen merkki,ei suomesta)
-J-
Lähetetty: Tor Lok 21, 2004 10:12 am Viestin aihe:
--------------------------------------------------------------------------------
täällä on ohjeet:
9-5 -05 2.2Tid, Stage 1 "Power" Traktori.
-Fly low, stay off the radar-
9-5 -05 2.2Tid, Stage 1 "Power" Traktori.
-Fly low, stay off the radar-