Aluvanteiden ehostus?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
nef
"Ruisku"
Viestit: 141
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 13:39
Paikkakunta: Porvoo, hamari

Viesti Kirjoittaja nef »

YT.
Nicke
9-5 -99 + 9-5 00 (141 kW)
2,3T sport
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
Paikkakunta: E-suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2,3T sport »

Maikki kirjoitti:Amrif on sairaan kallis paikka. Pyytävät "vannehoidosta" alk. 70 euroa/vanne.

Tampereella taas Sunila oikoo vanteita yleensä n. 20 euroa/vanne. Jos joutuu hitsaamaan/täytämään niin 40 euroa/vanne. taitaa löytyä keltaisilta sivuilta kohdasta sorvaamo tai erikoissorvaamo.

Itse oon ollu tyytyväinen Sunilan jälkeen. Yksi sarja omia vanteita on käyny hoidossa ja kavereiden vanteita myös. Aika banaanista saa vielä suoran vanteen vaikkei itse uskoisi.
Onko tosta Sunilasta jotain yhteystietoja? Googlettamalla löytyi vaan joku sellutehdas Sunila Oy ja en omista Treen alueen keltaisia sivuja...

Mulla ois tarvetta sorvauttaa 2-3 milliä vanteen ET:tä suuremmaksi. Onkos kellään kokemusta moisesta projektista :?:
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

2,3T sport kirjoitti:Onko tosta Sunilasta jotain yhteystietoja? Googlettamalla löytyi vaan joku sellutehdas Sunila Oy ja en omista Treen alueen keltaisia sivuja...
Metallisorvaamo Sunila R Ky
Kaskimäenkatu 5, 33900 Tampere
Puhelin: (03) 2656613
Fax: (03) 2656623
http://www.fi :n kautta hain nuo tiedot.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8261
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Alla on tällä hetkellä talvirenkaat ja niiden tykkipyörät olen itse hionut ja naarmut tasoittanut kovemmalla hionnalla. Maalautin ihan liikkeessä niistä vain julkisivut, hintaa sovittiin 300 markkaa ja väriksi hopea. Väriksi tuli joku Toyotan ihme hopeanvihreä (ei sinänsä huono väri) ja hinta tippu 150 markkaan. Olisivat perineet tuon sovitun 300 markkaa, jos olisin halunnut kunnon hopeaksi, mutta sopivat talvivanteiksi liiankin hyvin :D

Sittemmin pamautin yhden vanteen kuorma-auton kyydistä tippuneeseen pään kokoiseen kiveen :arrow: viikon vanha talvikumi korjauskelvottomaksi ja vanne reilun 15 cm matkalta läjään. Lapin Kumesta uusi kumi ja heidän alihankkija oikoi vanteen ja on tosi hyvin oi'ottu, kun ovat paremmassa balanssissa kuin kesärenkaat.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

Löyty tuommonen keino vanteiden maalin poistoon. Mikäli puheet pitää paikkansa, niin pitäis aika hyvin maalit lähteä. Onko kellään kokemuksia.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Jukkis
"Saabisti"
Viestit: 319
Liittynyt: Pe Touko 28, 2004 23:46
Paikkakunta: Oulun seutu

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Kevät se tulee Oulunkin korkeudellekin, ja piti kaivaa aluvanteet jo putsattavaksi.. ja niitä katukivetyksen tekemiä nirhaumiahan löytyy.
Aikani haettua löysin tämän vanhan topicin, ja vielä tuon allaolevan linkin.

Kysymys kuuluukin, onko joku värkännyt ao. ohjeen mukaan vanteita uuteen uskoon?
Itellä ois tarkoitus tuhlata huominen vapaapäivä ko. projektiin, vaikka peukalo keskellä räpylää tuntuu välillä olevankin.. :oops:

tuohon kolon täyttöön liittyen, käykös käytännössä alumiinin kanssa vaikka "tavallinen" plastic padding, vai onko siihen jotain spesiaalitöhnää? (jutussa mainitaan "Bondo" Spot putty, lienee ulkomainen merkki,ei suomesta)

-J-



Lähetetty: Tor Lok 21, 2004 10:12 am Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

täällä on ohjeet:
http://www.audiworld.com/tech/ext43.shtml
#2418
9-5 -05 2.2Tid, Stage 1 "Power" Traktori.
-Fly low, stay off the radar-
Vastaa Viestiin