Jokos muilla 99:sit ajossa?
Hehtomaatti kirjoitti:Jokos muilla 99:sit ajossa?
Sä oletkin sissi.jariha kirjoitti:Kuulostaa todella hienolta. Olisi todella kiva nähdä tuo autosi ja ne ajofiilikset minä uskon
Se on hienoa se.Pikkasen aikaa tizumon autossa istuskeltuani rupesin tuntemaan vetoa tuohon vanhemman malliseen kojelautaan.Rupesi tavallaan harmittamaan että miksi en itse ostanut ko.laitetta,mutta ehkä parempi niin.Kyllähän näitä nyt jo on riittävästilucaf kirjoitti:meidän 71 projekti on vielä telakalla, mutta valmistumaan päin. helmoja ja kaaria fiksailtu, vetoakselin tunnelissa oli sanomista, ja muuta pientä huoltoa. tämän kuun loppuun mennessä pitäisi leimauttaa ja sitten kesäksi vakuutukseen.
Kyllähän kesällä pärjää autolla kuin autolla, mutta liian monet talvet olen joutunut tappelemaan oikkuilevan tekniikan, vaurioherkän korin mekaaniikan tai onnettoman etenemiskyvyn kanssa. Paitsi nämä kaksi viimeistä talveatomaatti kirjoitti:Sä oletkin sissi.jariha kirjoitti:Kuulostaa todella hienolta. Olisi todella kiva nähdä tuo autosi ja ne ajofiilikset minä uskon
Öö..mitäs muutoksia -71:ä uudemmissa kojelaudoissa on? Mää kun luulin että se olis pysyny tuosta mallista eteenpäin samana 90 :in astitomaatti kirjoitti: Se on hienoa se.Pikkasen aikaa tizumon autossa istuskeltuani rupesin tuntemaan vetoa tuohon vanhemman malliseen kojelautaan.Rupesi tavallaan harmittamaan että miksi en itse ostanut ko.laitetta,mutta ehkä parempi niin.Kyllähän näitä nyt jo on riittävästi![]()
![]()