Kulutus on kohtuullinen, mutta ero kaasarikäyttöiseen ei tule koskaan maksamaan menneitä kuluja takaisin
ruisku V4ään
Re: ruisku V4ään
Ruiskun kun laittaa, niin tulee ajettua enemmän
Ainakin itsellä kävi niin. Varsin näppärä arkiauto kesäkäytössä, kun moottori käyttäytyy jossain määrin kuin nykymoottorit.
Kulutus on kohtuullinen, mutta ero kaasarikäyttöiseen ei tule koskaan maksamaan menneitä kuluja takaisin
Mutta ehdottomasti hintansa väärti kaikkine askarteluineen.
Kulutus on kohtuullinen, mutta ero kaasarikäyttöiseen ei tule koskaan maksamaan menneitä kuluja takaisin
96 V4i -73
Re: ruisku V4ään
Tämmönen on menny kokonaan ohi kunnes vehkasalon projektista huomasin viittauksen ruiskuun, hienoo
Teemu paimiosta
#1266,
9-3 SC TTiD Aero 2008
9000 CS 2.0t 1996
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
9-3 SC TTiD Aero 2008
9000 CS 2.0t 1996
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992