ruisku V4ään

Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
Vastaa Viestiin
Avatar
AnttiK
"Aero"
Viestit: 495
Liittynyt: Ma Heinä 18, 2011 11:03
Paikkakunta: Oulu

Re: ruisku V4ään

Viesti Kirjoittaja AnttiK »

Ruiskun kun laittaa, niin tulee ajettua enemmän :D Ainakin itsellä kävi niin. Varsin näppärä arkiauto kesäkäytössä, kun moottori käyttäytyy jossain määrin kuin nykymoottorit.

Kulutus on kohtuullinen, mutta ero kaasarikäyttöiseen ei tule koskaan maksamaan menneitä kuluja takaisin :D Mutta ehdottomasti hintansa väärti kaikkine askarteluineen.
96 V4i -73
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7910
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Re: ruisku V4ään

Viesti Kirjoittaja tetammi »

AnttiK kirjoitti:
La Syys 26, 2020 07:19
Kuva
Tämmönen on menny kokonaan ohi kunnes vehkasalon projektista huomasin viittauksen ruiskuun, hienoo :mrgreen:
Teemu paimiosta
#1266,
9-3 SC TTiD Aero 2008
9000 CS 2.0t 1996
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Vastaa Viestiin