Tech 2 ja SRS vika.

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
kalelelu
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Elo 12, 2013 17:58

Tech 2 ja SRS vika.

Viesti Kirjoittaja kalelelu »

Menopelini on Saab 900 ng mallia 1996. SRS vikakoodit on luettu ja vikakohtien tarkempi etsintä/korjaus meneillään.
Tarvitsen prosessin järkeistämiseen TECH 2 koodinlukijaa. Voisiko joku pääkaupunkiseudulla vuokrata sellaista muutamaksi päiväksi, tietenkin korvausta vastaan?
kalelelu
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Elo 12, 2013 17:58

Re: Tech 2 ja SRS vika.

Viesti Kirjoittaja kalelelu »

Homma hoidettu, srs vika korjattu.
-Hese-
"Viggen"
Viestit: 670
Liittynyt: Ke Helmi 14, 2007 18:35
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tech 2 ja SRS vika.

Viesti Kirjoittaja -Hese- »

kalelelu kirjoitti:
To Kesä 25, 2026 18:50
Homma hoidettu, srs vika korjattu.
Saattaa auttaa jotain toista kun kerrot että missä oli vika.
#8411
9-5 -04 2.3T Vector Wagon Stage? (KA)
9-5 -98 2.3t Sedan Stage1 (Nappe) (KA)
900 -92 2.1 3D combi coupé (HA)
Entiset:
1 x 99, 1 x 9000, 2 x OG9-5, 3 x OG9-3, 1 x NG9-3
Vastaa Viestiin