Sähköisen kattoluukun irroitus
Sähköisen kattoluukun irroitus
Pitäisi saada inffoa miten tuon kattoluukun saa irroitettua kokonaan?
Nyt se vaan "roikkuu" siinä lattialla, putkien varassa ja ne putket pitäisi saada irti kokonaan.
4kpl 10mm pulttia on irroitettu sekä 4 ristipää ruuvia, vaijerin päissä on lattaraudat, jotka pitäisi saada irroitettua ? Miten vai olenko väärillä jäljillä?
Mitenkäs nuo vaijeriputket, saako niitä pois katosta ollenkaan?
Nyt se vaan "roikkuu" siinä lattialla, putkien varassa ja ne putket pitäisi saada irti kokonaan.
4kpl 10mm pulttia on irroitettu sekä 4 ristipää ruuvia, vaijerin päissä on lattaraudat, jotka pitäisi saada irroitettua ? Miten vai olenko väärillä jäljillä?
Mitenkäs nuo vaijeriputket, saako niitä pois katosta ollenkaan?
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Auttaako tämä:
http://www.twinsaabs.com/headliner/step3.html
http://www.twinsaabs.com/headliner/step3.html
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Ainakin itse irroitin vaijerit moottorista, (takakontin lastauskynnyksen alla), ja vedin putket ohjaamon kautta ulos. Tämä vaikutti mielestäni helpoimmalta ratkaisulta, ja asennuskin onnistui ilman suurempia murheita seuraavaan autoon.
Viimeksi muokannut Nappe, Ti Huhti 05, 2005 12:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06
- 9-3SC 1.8t Aut. -07 NoPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - Omatune BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - Omatune BioPower
Hyvä että neuvoista oli apua 
Muista vielä suojata ne vaijerin päät jollain, ettei mene aivan kauheasti likaa sinne, ei ainakaan herkistä luukun toimintaa...
Olis varmaan pitänyt mainita, mutta kannattais pistää muistiin kumpi vaijeri tuli kummalle puolelle moottorin ratasta, näin on helpompi saada luukkua liikkumaan oikeaan suuntaan kun asennat sen takasin (olettaen että näin vielä tapahtuu), itse yleensä harjoittelen asennusta kahteen kertaan...
Käyttökytkintä ei muistaakseni voi kääntää (ainakaan vanhempaa mallia, olen kokeillut), taisi olla jotenki epäsymmetrinen...
Nimimerkillä yhden luukun siirtänyt toiseen autoon, ja aeron luukun moottoria korjannut kahteen kertaan

Muista vielä suojata ne vaijerin päät jollain, ettei mene aivan kauheasti likaa sinne, ei ainakaan herkistä luukun toimintaa...
Olis varmaan pitänyt mainita, mutta kannattais pistää muistiin kumpi vaijeri tuli kummalle puolelle moottorin ratasta, näin on helpompi saada luukkua liikkumaan oikeaan suuntaan kun asennat sen takasin (olettaen että näin vielä tapahtuu), itse yleensä harjoittelen asennusta kahteen kertaan...
Käyttökytkintä ei muistaakseni voi kääntää (ainakaan vanhempaa mallia, olen kokeillut), taisi olla jotenki epäsymmetrinen...
Nimimerkillä yhden luukun siirtänyt toiseen autoon, ja aeron luukun moottoria korjannut kahteen kertaan

Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06
- 9-3SC 1.8t Aut. -07 NoPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - Omatune BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - Omatune BioPower
-
- "Hirsch"
ei viittis joku kertoo kumman puolen vaijeri tulee ylös ja kumpi alas kun itekkin kerkesin just vaijerit irrottaa mut ei tullu katottua kumpi oli kumpi.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o