mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
^Mulle on ollut paketti tulossa 4.9. asti. 30.9. myyjä lupasi lähettää uusiksi Postin kadottaman sisällön, vielä ei näy...
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Tähän sopii tällainen tarina ehkä 15v takaa. Tilasin Sokoksen verkkokaupasta deodorantin (Boss stick). Tuli postilta saapumisilmoitus, mutta kun menin hakemaan, ei löydy mistään.
Reklamoin Sokokselle asiasta. Sen jälkeen oli jo pakko käydä kivijalkamyymälästä hakemassa uusi vanha kun oli aivan loppu. Noin kuukausi reklamaatiosta Sokos lähetti minulle toisen. Se tulikin säällisessä ajassa ja nyt minulla olikin jo kaksi täyttä dödöä.
Tollanen sticki kun kestää minun käytössäni ehkä 2-3 vuotta, niin alkoi jo naurattamaan että riittävät melkein jo eläkeikään nämä. Eipä tässä vielä kaikki. Viikon päästä tuosta onnistuneesta postin toimituksesta tuli soitto postista että täällä olisi vielä pikkupaketti minulle. Uteliaana postiin että mitäs nyt tapahtuu... no, se aivan alkuperäinen dödöpakettihan siellä oli. Soitto Sokokselle että mitäs nyt tehdään? Eipä tarvinnut maksaa eikä palauttaakaan. Tuo dödömäärä riittikin sitten hyvin eläkepäiviin asti
Reklamoin Sokokselle asiasta. Sen jälkeen oli jo pakko käydä kivijalkamyymälästä hakemassa uusi vanha kun oli aivan loppu. Noin kuukausi reklamaatiosta Sokos lähetti minulle toisen. Se tulikin säällisessä ajassa ja nyt minulla olikin jo kaksi täyttä dödöä.
Tollanen sticki kun kestää minun käytössäni ehkä 2-3 vuotta, niin alkoi jo naurattamaan että riittävät melkein jo eläkeikään nämä. Eipä tässä vielä kaikki. Viikon päästä tuosta onnistuneesta postin toimituksesta tuli soitto postista että täällä olisi vielä pikkupaketti minulle. Uteliaana postiin että mitäs nyt tapahtuu... no, se aivan alkuperäinen dödöpakettihan siellä oli. Soitto Sokokselle että mitäs nyt tehdään? Eipä tarvinnut maksaa eikä palauttaakaan. Tuo dödömäärä riittikin sitten hyvin eläkepäiviin asti
Antti
MB 350 4Matic Launch Edition -26
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -24
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
MB 350 4Matic Launch Edition -26