Eli olen nyt kahden vaiheilla hommaanko (saab 900 ng -95 turboon) stage 3 paketin maptunilta vai aloitanko ostamalla stage 1.. tuntuuko stage 1 ero vakioon paljonkin ?
epäilyttää toi vakioahtimen kestävyys sitten taas stage 3 kanssa ja se on sitte muutenkin paljon kalliimpi paketti
ja jos käytettyjä lastuja löytyy niin saa tarjota!
Osta suoraan toi 3, homa on muutenkin niin ryöstöö että siinä menettää muuten paljon rahaa jos alkaa päivittämään uudelleen esim. syksyllä...tai mikäs siinä jos fyrkkaa vaan on
Mä annoin kyytiä T25: lle muutaman vuoden stage-1: llä, 3: lla ja 5: lla ja kun sen just muutama viikko sitten vaihdoin niin T25 oli täysin kunnossa, ei mittään välyksiä tms eli mulla se ainakin kesti, ja voi olla varma että se stage-5: sella joutui antamaan kaikkensa, jopa useasti päivässä
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
93t sport kirjoitti:...ja voi olla varma että se stage-5: sella joutui antamaan kaikkensa, jopa useasti päivässä
Joo, eikä tainnut kaikki edes riittää Muistaakseni T25M:n maksimitehotuotto on joku 280-284 hv.
Edit: stegeistä vielä. Kannattaa ostaa kerralla se steg 3:n, jotta ei tarvitse pulata noiden päivitysten kanssa.
P.S. Ja sitten se rumba vasta alkaakin, jos haluaa autoon steg 4:n tai 5:n steg 3:n hommaamisen jälkeen. Uusiksi menee ainakin ahdin, kytkin ja mahdollisesti joutuu vaihtamaan sport katin race katiksi
93t sport kirjoitti:...ja voi olla varma että se stage-5: sella joutui antamaan kaikkensa, jopa useasti päivässä
Joo, eikä tainnut kaikki edes riittää Muistaakseni T25M:n maksimitehotuotto on joku 280-284 hv.
Edit: stegeistä vielä. Kannattaa ostaa kerralla se steg 3:n, jotta ei tarvitse pulata noiden päivitysten kanssa.
P.S. Ja sitten se rumba vasta alkaakin, jos haluaa autoon steg 4:n tai 5:n steg 3:n hommaamisen jälkeen. Uusiksi menee ainakin ahdin, kytkin ja mahdollisesti joutuu vaihtamaan sport katin race katiksi
...suuttimet, 3bar mappianturi + sovitin...
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
93t sport kirjoitti:Mä annoin kyytiä T25: lle muutaman vuoden stage-1: llä, 3: lla ja 5: lla ja kun sen just muutama viikko sitten vaihdoin niin T25 oli täysin kunnossa, ei mittään välyksiä tms eli mulla se ainakin kesti, ja voi olla varma että se stage-5: sella joutui antamaan kaikkensa, jopa useasti päivässä
Paljonkos autossa oli mittarissa kun T25 antautui?
93t sport kirjoitti:Mä annoin kyytiä T25: lle muutaman vuoden stage-1: llä, 3: lla ja 5: lla ja kun sen just muutama viikko sitten vaihdoin niin T25 oli täysin kunnossa, ei mittään välyksiä tms eli mulla se ainakin kesti, ja voi olla varma että se stage-5: sella joutui antamaan kaikkensa, jopa useasti päivässä
Paljonkos autossa oli mittarissa kun T25 antautui?
93t sport kirjoitti:Mä annoin kyytiä T25: lle muutaman vuoden stage-1: llä, 3: lla ja 5: lla ja kun sen just muutama viikko sitten vaihdoin niin T25 oli täysin kunnossa, ei mittään välyksiä tms eli mulla se ainakin kesti, ja voi olla varma että se stage-5: sella joutui antamaan kaikkensa, jopa useasti päivässä
Paljonkos autossa oli mittarissa kun T25 antautui?
Niin tarkoitin matkamittarissa. Nopeus ei niinkään kiinnosta vaan kilometrit paljonko vakioahdin kesti.
Tuumer kirjoitti:
Paljonkos autossa oli mittarissa kun T25 antautui?
Niin tarkoitin matkamittarissa. Nopeus ei niinkään kiinnosta vaan kilometrit paljonko vakioahdin kesti.
Niin siis txt lukee että se on täysin kunnossa vieläkin, metrejä sillä ajettu 110tkm.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.