saabin koneet?
Laitan nyt saman kommentin mikä on tuolla alempana aiheessa "9-3 diisseli"
Eli on kaksi Fiiatin konetta, jotka tulee uuteen alfan 156:een
: 1.9 ja 2.4 jtd
tehot 103 ja 129kW
Lainaus viimevuoden viimeisestä TM:sä jossa esiteltiin 2004-mallit
"... kahdeksanventtiilisen 1,9-litraisen 85-kilowattisen turbodieselmoottorin lisäksi tarjolla on nyt kaksi tehokkaampaa 16- ja 20-venttiilistä dieselmoottoria, jotka on varustettu uusimmalla Multijet-yhteispaineruiskutekniikalla. Se mahdollistaa jopa kahdeksan ruiskutusta yhtä työntötahtia kohti.
Moottoreista 1,9-litrainen saavuttaa 103 kilowatin ja 2,4-litrainen viisisylinterinen 129 kilowatin tehon. Viimeksi mainitun kohdalla vääntömomentti on kasvanut neljänneksellä edellisiin verrattuna, kulutuksen pysyessä kuitenkin samana."
Eli on kaksi Fiiatin konetta, jotka tulee uuteen alfan 156:een
: 1.9 ja 2.4 jtd
tehot 103 ja 129kW
Lainaus viimevuoden viimeisestä TM:sä jossa esiteltiin 2004-mallit
"... kahdeksanventtiilisen 1,9-litraisen 85-kilowattisen turbodieselmoottorin lisäksi tarjolla on nyt kaksi tehokkaampaa 16- ja 20-venttiilistä dieselmoottoria, jotka on varustettu uusimmalla Multijet-yhteispaineruiskutekniikalla. Se mahdollistaa jopa kahdeksan ruiskutusta yhtä työntötahtia kohti.
Moottoreista 1,9-litrainen saavuttaa 103 kilowatin ja 2,4-litrainen viisisylinterinen 129 kilowatin tehon. Viimeksi mainitun kohdalla vääntömomentti on kasvanut neljänneksellä edellisiin verrattuna, kulutuksen pysyessä kuitenkin samana."
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Viggen"
- Viestit: 653
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
- Paikkakunta: E-suomi
- Viesti:
Mun mielestä ei ole vielä pahasta menetyksestä kyse kun ei noi diisulit ole tähänkään mennessä olleet Saabin käsialaa. 150hv ja 315Nm on toisekseen ihan kohtalaista edistystä vanhaan 2,2 diisuliin verrattunatevisu kirjoitti:Lainaus 8/2004 TM:sta:
"Opelin uusi 1,9 litrainen CDTI-dieselmoottori on Astran ja Vectran lisäksi tulossa myös Saab 9-3:een loppukesällä"
Että se siitä...
STCF #9
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812
Se on se periaate ja sitten kun vielä parhaalla kaverilla on V...tra ja murheita on ollut tuossa nimenomaan diesel-koneen puolella enemmän kuin riittävästi. Ja enkä ole vielä keksinyt, mikä Oop..lta lainattu olisi hyvä omassa kulkineessa.Mun mielestä ei ole vielä pahasta menetyksestä kyse kun ei noi diisulit ole tähänkään mennessä olleet Saabin käsialaa. 150hv ja 315Nm on toisekseen ihan kohtalaista edistystä vanhaan 2,2 diisuliin verrattuna
Eihän nämä mitään vakavia juttuja ole...kunhan saadaan keskustelua aikaan...
Se on se periaate ja sitten kun vielä parhaalla kaverilla on V...tra ja murheita on ollut tuossa nimenomaan diesel-koneen puolella enemmän kuin riittävästi. Ja enkä ole vielä keksinyt, mikä Oop..lta lainattu olisi hyvä omassa kulkineessa.
[/quote]
Omegan takaveto. Siihen jää. Tosin koko Omegakin on jo edesmennyt...
[/quote]
Omegan takaveto. Siihen jää. Tosin koko Omegakin on jo edesmennyt...