Saabin loora...

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Ransu
"Hölösuu"
Viestit: 1185
Liittynyt: Pe Loka 17, 2003 18:43

Saabin loora...

Viesti Kirjoittaja Ransu »

Mitens on käykö B-mallin koneen looda kiinni H-koneeseen...? :wink:

Ja sitten se tärkein löysin tuossa saabin loodan joka on vuosimalliltaan....
vm.80 ja se koodi.... G 344 02

Mitä toi koodi tarkoittaa kun en nyt het hätään löytänyt mitään tuosta....?
Loora on nelipykäläinen... ja aika vahvan näköinen.... :D


Niin ja PS... Olis myytävänä

Saab 99L 2ovinen vm.74
Saab 99GL combicubee Vm.76
Saab 96 Vm.76
+96:sen osia....
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24639
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

ketjukotelon päädyn joudut vaihtamaan sopii päikseen
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Ransu
"Hölösuu"
Viestit: 1185
Liittynyt: Pe Loka 17, 2003 18:43

Viesti Kirjoittaja Ransu »

Jaha... mites toi looran koodi osaako kukaan siitä sanoa mitään...
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11633
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Ransu kirjoitti:Jaha... mites toi looran koodi osaako kukaan siitä sanoa mitään...
G34402=
G=Tyyppi (G=mekaaninen vaihteisto
3= Malli (moottoriyhdistelmä)
4=Vaihteiden lukumäärä eteenpäin
4=Ensiövaihteen välityssuhde (4=31/30=0,97)
02=Kehitysvaihe, muunnos
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Ransu
"Hölösuu"
Viestit: 1185
Liittynyt: Pe Loka 17, 2003 18:43

Viesti Kirjoittaja Ransu »

Miltäs toi loora kuulostaa tekeekö tuolla mitään...?
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

nalleolut kirjoitti:ketjukotelon päädyn joudut vaihtamaan sopii päikseen
En minä ainakaan mitään joutunut vaihtamaan.Sittenhän sen joutuu vaihtamaan jos auto muuttuu 99-900 tai toisinpäin.
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Re: Saabin loora...

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Ransu kirjoitti:Mitens on käykö B-mallin koneen looda kiinni H-koneeseen...? :wink:

Ja sitten se tärkein löysin tuossa saabin loodan joka on vuosimalliltaan....
vm.80 ja se koodi.... G 344 02

Mitä toi koodi tarkoittaa kun en nyt het hätään löytänyt mitään tuosta....?
Loora on nelipykäläinen... ja aika vahvan näköinen.... :D


Niin ja PS... Olis myytävänä

Saab 99L 2ovinen vm.74
Saab 99GL combicubee Vm.76
Saab 96 Vm.76
+96:sen osia....
Ei siinä ulkonäössä mitään vahvempaa ole noihin muihin verrattuna.saman näköisiä ne on kun uudemmatkin.Saattaahan se olla kokill kuorinen tai jotain mutta selvinnee kun antaa painepesuria.
Ransu
"Hölösuu"
Viestit: 1185
Liittynyt: Pe Loka 17, 2003 18:43

Viesti Kirjoittaja Ransu »

Jaha jaha... mistäs tuon kollivaletun tunnistaa "normaalista laatikosta..."

:wink: :roll:
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Muuta en osaa sanoa kuin että pitäisi painepesurilla tulla todella kiiltävä.
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Toi ensiövälitys on ainakin petro-saabi luokkaa. Tosi tiheät välitykset siis. 100km/h vauhdissa moottorin kierrosluku suurimmalla vaihteella on yli 3000rpm. Hyvän kiihtyvyyden varmastikin saa tolla vaihteistolla :)
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin