Nismopuolella t25:lla on otettu jopa 250hp, mutta pakopaineet kasvaa aika hurjiksi siinä vaiheessa. Tosin s13 mallista, missä on 1.8L kone. Järkevät maksimipaineet 1-1.1bar.
Velipojalla on 2.0lpt:ssä ainakin hyvin kestänyt tuon SP:n steg3 hv 244. Turbolla/autolla ajettu yli 200tkm joista ainakin viimeiset 100tkm on ollut viripalikkaa kiinni. Paineet ilmeisesti 1.2-1.3bar luokkaa.
Kyllä vanha -88 tonnarikin kesti hyvin n.1.5 bar paineilla tuolla T25:lla ja sai kyllä ihan kiitettävästi sikaakin
Juu kyllähän se t25 myyntiin täytyy laittaa kunhan tässä ehtii.. löytyis vaan ensin mitsun td04 sopu hintaan .. olisko kellään tarjolla ... mallia jättestor
9000 turboS -91
96 Super -78
99 GL 5Speed -81
99 Turbo sedan -80
95 -71
99 GL 5speed -83
Niin no onhan tuossa munkin kotterossa se orkkis puhallin eli T25M jolla tuo automaatti pukkas sen 165.4kW pyöriltä. Eikä ainakaan vielä osoita väsymisen merkkejä kop kop
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Aikoinaan penkitin steg3 ja T25 ahtimella 252hp/424nm ja sit vaihoin aeron steg4 paikalleen ni T25 kesti 2 kuukautta ja leipo kiinni. Et kyllähän tollakin ahtimella aikansa ajelee jos ei yli 250hp hae.. Ja eipähän ole viivettä.
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08