Voi että kun tekisi mieli ostaa | KUVIA LISÄTTY
Pitää ilmoittautua joukkoon, bongasin vanhan autoni, 99 -73 LE manualin, ja kaupathan siitä tuli
Seisonut lähes 5 vuotta muttei ollut vielä ruostetta juurikaan tullut, oli senverran hyvin eräs toinen klubilainen sen aikanan entisöinyt. Kilvet oli paikoillaan mutta poistettu rekisteristä. Autolla on ajettu nyt hiukan yli 100tkm, kun myin sen niin oli muistaakseni 80-90tkm. Väri veronanvihreä, kattoverhoilu roikkuu edelleen kuten silloinkin, ja kytkimestä oli taas päässeet nesteet karkuun.
Löytyykö keneltäkään osia tuohon, jos oikein jaksan muistaa niin auto nyki tasakaasulla, silloin olisi pitänyt vaihtaa se ruiskun boksi ja jokin anturi tms?

Löytyykö keneltäkään osia tuohon, jos oikein jaksan muistaa niin auto nyki tasakaasulla, silloin olisi pitänyt vaihtaa se ruiskun boksi ja jokin anturi tms?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4044
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Kerrassaan hienojen uutisten päivä! Tämähän on veronanvihreiden tuplaysien kevät, kun on jo ainakin kolmas, jolle tarjotaan valoisampaa tulevaisuuttang900aero kirjoitti:Pitää ilmoittautua joukkoon, bongasin vanhan autoni, 99 -73 LE manualin, ja kaupathan siitä tuli

EDIT: Kun laajennetaan koskemaan myös tätä topicin "emerald green" -väriä (muistinkohan nimen oikein), niin "pelastettujen" luku kasvaa edelleen

#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
Jep, näytti vähän surkealta kun oli sammalta päässyt kasvamaan päälle, toivottavasti lähtee myllyttämällä, oli silloin upeassa maalissa kun sen myin
Ryhti oli tallella, sisusta yhttä siisti kuin ennenkin, ovet virheettömät, takaloksun kaaressa oli pieni kupru, ja tuulilasin ja takalasin tiivisteiden listat olivat vaihtaneet väriään.
Pientä ehostusta kaipaa mutta luulisin että ei ole toivoton.
Edit: tuota tuskin kukaan lähtee ooppeliksi haukkumaan

Pientä ehostusta kaipaa mutta luulisin että ei ole toivoton.
Edit: tuota tuskin kukaan lähtee ooppeliksi haukkumaan

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Noniin, soittelin äsken tuolle myyjällä, joka siellä siirsi omaisuuttaan vielä auton takaluukusta, kunhan tuo kirottu kello löisi 6, niin olisin aina vaan lähempänä tuota metsänvihreätä ajonautintoa, pää sekoaa odotellessa 

David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4044
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Voin kuvitella tunteen, mutta uskon, että odotus palkitaanlefa42 kirjoitti:PERKELE, aika kuluu hitaasti, pahoittelen turhaa uppausta

#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
Kyllä vain, kaverikin joka eilen autoa hieman katsoi ihmeissään, soitti äsken ja kertoi ymmärtävänsä jo pikkuhiljaa mikä siinä autossa sytyttää, kenties tuleva saabisti, anyway lupautui kuskiksi tuolle luottopelille, joten taas yksi huoli vähemmän
minuutit matelee...

minuutit matelee...

David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
voi vitsit, onnittelut!!!! olitkos sinä hankkinut sen sinisen LEA:n myös vai sekoitanko tässä nyt ihmisiä ja nimimerkkejä ristiin?ng900aero kirjoitti:Pitää ilmoittautua joukkoon, bongasin vanhan autoni, 99 -73 LE manualin, ja kaupathan siitä tuliSeisonut lähes 5 vuotta muttei ollut vielä ruostetta juurikaan tullut, oli senverran hyvin eräs toinen klubilainen sen aikanan entisöinyt. Kilvet oli paikoillaan mutta poistettu rekisteristä. Autolla on ajettu nyt hiukan yli 100tkm, kun myin sen niin oli muistaakseni 80-90tkm. Väri veronanvihreä, kattoverhoilu roikkuu edelleen kuten silloinkin, ja kytkimestä oli taas päässeet nesteet karkuun.
Löytyykö keneltäkään osia tuohon, jos oikein jaksan muistaa niin auto nyki tasakaasulla, silloin olisi pitänyt vaihtaa se ruiskun boksi ja jokin anturi tms?
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Taisit sekoittaa minut siihen kaveriin jolla on se keulakolariprojekti. Kiitokset onnitteluista, juurikin tuota vanhaa autoani haikalin takaisin, ja siellähän se oli, autokorjaamon pihassa. Pitää äkkiä palauttaa helmi vanhaan loistoonsalucaf kirjoitti:voi vitsit, onnittelut!!!! olitkos sinä hankkinut sen sinisen LEA:n myös vai sekoitanko tässä nyt ihmisiä ja nimimerkkejä ristiin?ng900aero kirjoitti:Pitää ilmoittautua joukkoon, bongasin vanhan autoni, 99 -73 LE manualin, ja kaupathan siitä tuliSeisonut lähes 5 vuotta muttei ollut vielä ruostetta juurikaan tullut, oli senverran hyvin eräs toinen klubilainen sen aikanan entisöinyt. Kilvet oli paikoillaan mutta poistettu rekisteristä. Autolla on ajettu nyt hiukan yli 100tkm, kun myin sen niin oli muistaakseni 80-90tkm. Väri veronanvihreä, kattoverhoilu roikkuu edelleen kuten silloinkin, ja kytkimestä oli taas päässeet nesteet karkuun.
Löytyykö keneltäkään osia tuohon, jos oikein jaksan muistaa niin auto nyki tasakaasulla, silloin olisi pitänyt vaihtaa se ruiskun boksi ja jokin anturi tms?

Eikös tuohon voi laittaa uudemman mallisen kytkimen pää/työsylinterin, muistaakseni siinä on uuden ja vanhan sekoitus jossa itsetehty liitäntä välissä?
Osia voipi tarjota, kattoverhoilulle olisi kysyntää, kuten myös tykkivanteille jne

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98