olin la-su tampereella ja bongasin 5 klubitarraista saabia, mm keltsun og9-3 cabben yliopistonkadulla, punaisen sedan tonnarin finlaysonin lähellä, pari og satkua ja yhen ysikuupan. onko tampereella siis klubilaisia paljon vaiko jos klubitarrat olis lintuja oisin joku viikon lintubongarikurko, elikkäs osuin vaan paikalle
Fundamental kirjoitti:Minkäslaisen kuupan bongasit? Itsekkin olen bongannut muutaman satkun ja pari tonaria.
"ota tähti ja jano lähti" - elikkäs bongasin siinä plevnassa istutun 4 tunnin päätteksi siin plevnan edessä ysikuupan, en mä siitä muuta muista (paitti että oli pitkä ja vaappuva kävely ramada-hotelliin)(kun tota plevnaa jo edelsi muutama päivän keitto..)
Samaa oon kans miettiny.. Täällä on ollu paljo valmettilaisia aikoinaan, jotka sai alennuksia saabeista. Meilläkin hissifirmassa vielä paljo saabisteja, ku olemme entinen valmetin hissitehdas. Voiskohan tosta olla jotai peruja.. Useinhan saabismi sitte vielä siirtyy "isältä pojalle".
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.