Hukkaportin tangon irroitus

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
rälläkkä
"Hölösuu"
Viestit: 1828
Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 13:30
Paikkakunta: Ylivieska

Hukkaportin tangon irroitus

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

Kertokaapas nyt tyhmälle miten tuon hukkaportin tangon saa irti tuolta itse portin päästä Garretin T3:sta. Se vivun päässä oleva sokka on jo poistettu, mutta ei aiokaan lähteä irti :? Onko siinä vielä jonkunlainen rengassokka?
Tarttis saada vähän kiristeltyä...
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11627
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Vivun tapissa on ura ja siinä urassa on rengassokka.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
9000T CD
"Aero"
Viestit: 335
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 10:19
Paikkakunta: JNS

Viesti Kirjoittaja 9000T CD »

Yleisempi kysymys olisi miten sen saa sinne takaisin... :) on nimittäin mielenkiintoinen paikka asennella...
In Memorian: 9000CD 2.0T -89, 9000CD 2.0T -88
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11627
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Saahan sen sinne tappiin takaisin. Minusta vaikeinta oli saada se pyörimään ensimmäisen kerran. Koin sen pyörittämisen niin vaikeaksi että ruuvasin koko kalvorasian irti turbosta ja pyörittelin ruuvipenkissä.
http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet ... _tanko.jpg

http://www.saab9000.com/procedures/exha ... stadj.html
http://www.quasimotors.com/wgrod.htm
http://www.thesaabsite.com/Base%20Boost ... tment.html
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 7882#27882

Perusahtopaineen säätämisestä DI/APC-autossa ohjetta, joka pätee sopeutusajoa lukuunottamatta ilman DI:tä oleviin autoihinkin, ja trionicissäkin taitaa olla jotenkin samantyyliset sopeutusajot:

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 8443#48443
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
rälläkkä
"Hölösuu"
Viestit: 1828
Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 13:30
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

Nyt on perusahto aika tasan 0,4 bar...

Tuosta sopeutusajosta sen verran, että päteekö tuo DI/APC:n sopeutusajo-ohje DI+APC:lle?
Vastaa Viestiin