
On elämä vaikeeta...
-
- "Hirsch"
- Viestit: 746
- Liittynyt: Ke Touko 12, 2004 09:45
- Paikkakunta: Sieppijärvi(Länsi-Lappi)/Oulu.
Kauheus on katsojan silmässäHitain Pohjois-Suomessa kirjoitti:Ng900 ja og9-3 näyttävät minusta jotenkin toyotamaiselta. Sori!

Kieltämättä kerran kaverin parvekkeelta iltahämärässä parin mukin jäkeen kattelin aidan yli ja puitten välistä naapuritalon parkkipaikalle, missä näkyi vähän kattoa ja ovien ikkunoiden välissä olevaa mustaa osaa ja totesin että saappihan siellä. Nolostus oli valtava kun huomasin, että siellä olikin joku tojota





9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Viggen"
- Viestit: 653
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
- Paikkakunta: E-suomi
- Viesti:
Saabien tärkein markkina-alue on USA. Ko.kansakunta on tiettävästi maailman lihavin. Luulen että tuo seikka pitää SaabienTT kirjoitti:Joo,
Ihme homma tosiaan nuo Saabin penkit eli miksi suurimpaan osaan malleista on laitettu viimeiset 20 vuotta ne peruslaattapenkit, joissa ei ole minkäänlaista tukea mihinkään suuntaan kun mallistosta kuitenkin löytyy tosi hyviä istuimia, esim 9000 Aero, 9-3 Viggen (+ uudemmat 9-3 Aerot) ja uusimmat 9-5:t.
penkkien muotoilun kaikille sopivana.
Jo mun 182cm/105kg mittasuhteilla tonnari airon jakkarat tuntuvat turhankin tiukoilta matka-ajoa ajatellen ja Saabeilla ajavat minua tuhdimmatkin.
Mä oon kyllä aina pysynyt penkillä 99mallista lähtien. No vaihdetaanhan me konehuoneeseenkin osia kun tehtaan tekemät valinnat ei aina miellytä. Vaihda sinä sopiva jakkara jos ei orkkis tunnu vastaavan odotuksiasi

hupsan, UK meni USA:n ohi!2,3T sport kirjoitti:Saabien tärkein markkina-alue on USA. Ko.kansakunta on tiettävästi maailman lihavin. Luulen että tuo seikka pitää Saabien
penkkien muotoilun kaikille sopivana.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Jep,
Ei nyt tarvitse vielä vaihtaa, kyllä tuo tonnari airon jakkara kelpaa eikä siitä pääse tippumaan kun onneksi ovi pysyy kiinni kuitenkin...
Noissa uusissa malleissa kun on sivuturvatyynyt yms niin penkkejä ei ihan helpolla vaihdeta ainakin, jos haluaa turvavarusteiden toimivan eli täytyy tyytyä siihen miten jenkkien ruokatottumukset näkyvät saabienkin jakkaroissa.
Ei nyt tarvitse vielä vaihtaa, kyllä tuo tonnari airon jakkara kelpaa eikä siitä pääse tippumaan kun onneksi ovi pysyy kiinni kuitenkin...

Noissa uusissa malleissa kun on sivuturvatyynyt yms niin penkkejä ei ihan helpolla vaihdeta ainakin, jos haluaa turvavarusteiden toimivan eli täytyy tyytyä siihen miten jenkkien ruokatottumukset näkyvät saabienkin jakkaroissa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Tämähän on kuin kiistelisi että syökö maksalaatikkoa rusinoilla vai ilman
. Jotkut vihaavat, jotkut rakastavat mutta pääasia on että ajaa saappaalla
.
Pitkähkönä (195) immeisenä 9000 on matalampi istumatiloiltaan kuin ng900 tai 9-3. Ei meikäläisen takana tonnarissa mahdu olemaan yhtään sen paremmin kuin 900/9-3 kun penkkiä pitää kallistaa sen verran paljon. Ja tavaratilat on paremmat ng900/9-3:ssa kuin tonnarissa; ei tarvii pakata ja purkaa autoa pers pitkällä pää syvällä auton uumenissa. Ajo ominaisuuksiltaan tonnari oli kyllä loistava verrattuna karvalakki ng900/9-3:een. Niitä "parempia" en ole kokeillut.


Pitkähkönä (195) immeisenä 9000 on matalampi istumatiloiltaan kuin ng900 tai 9-3. Ei meikäläisen takana tonnarissa mahdu olemaan yhtään sen paremmin kuin 900/9-3 kun penkkiä pitää kallistaa sen verran paljon. Ja tavaratilat on paremmat ng900/9-3:ssa kuin tonnarissa; ei tarvii pakata ja purkaa autoa pers pitkällä pää syvällä auton uumenissa. Ajo ominaisuuksiltaan tonnari oli kyllä loistava verrattuna karvalakki ng900/9-3:een. Niitä "parempia" en ole kokeillut.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....