Itse olen ostanut vasta viisi eri-asteista 900i:tä, joten tietoa on vähemmän kuin puolueellista näkemystä..
Mutta, suosittelisin satkua ja mielellään vielä ruiskua. Alle 500€:n budjetilla voi hyväkuntoinen, kohtuullisesti ajettu, ohjaustehostettu yms. 9satanen olla vaikea/hyvin vaikea löytää, mutta kannattaa yrittää; itse onnistuin mutta piti tinkiä iästä, korimallista, kesärenkaista ja radiosta..taisi se budjetti paukkua
Hintaero kaasaripeleihin ei kuitenkaan ole aivan niin suuri, varsinkin jos sen jakaa auton pitoajalle. Totta kai molemmissa on vanhuudenvaivoja, mutta en pitäisi K-Jetronicia kuitenkaan ylivoimaisen monimutkaisena, itse asiassa päinvastoin. Vaikka juuri nyt pohdiskellaankin, miksi lähtee käyntiin vasta toisella yrittämällä, niin kyllä kaasaripeleissäkin on epätasaista joutokäyntiä, huonoa käynnistymistä jne..
Joka tapauksessa, kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa useampia ajopelejä ja kiirehtii vasta sitten kun ns. sopiva löytyy; näin tulee kuin itsestään näkemystä erikuntoisiin laitteisiin.. Jos hyvältä vaikuttaa, niin ei parin tunnin junamatka kauemmaksikaan varmasti paljoa paina