Voi kädettömät jarrut >:(

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
lintta go go
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
Paikkakunta: Muurola

Voi kädettömät jarrut >:(

Viesti Kirjoittaja lintta go go »

Kun sais sen insinöörin käsiin joka aikanaan suunnitteli nuo käkkäri eteen jarrut saappiin :evil: :evil: Vaihtaisin uudemmanmallisiin jos ei olis nii työlästä.
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Re: Voi kädettömät jarrut >:(

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

lintta go go kirjoitti:Kun sais sen insinöörin käsiin joka aikanaan suunnitteli nuo käkkäri eteen jarrut saappiin :evil: :evil: Vaihtaisin uudemmanmallisiin jos ei olis nii työlästä.
Syöttäisitkös säätöruuvit ilman mausteita, Korrosiittikastikkeella
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7777
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Niitä kuluma kohtia ( pysty levyssä ) ei sitten saa täyttää hitsaamalla.. :o
*itsekkin omistanut moisen keksinnön*
900i 5D-Combi ( rekisteröity 12.1984 ) mutta 1985 malli.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
lintta go go
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
Paikkakunta: Muurola

Viesti Kirjoittaja lintta go go »

9000CD23T kirjoitti:Niitä kuluma kohtia ( pysty levyssä ) ei sitten saa täyttää hitsaamalla.. :o
*itsekkin omistanut moisen keksinnön*
900i 5D-Combi ( rekisteröity 12.1984 ) mutta 1985 malli.
8) Ei tietenkään..... nehän on niin näköpaikalla että, tosin se ei nyt ole se päälimmäisin murhe kun on kaikki ihan jumissa kun tuo uusi hankinta oli kerenny seisoon 7kk, piti prkl maksaa tosta -86 900i sabasta 25€ :evil:
matti sallinen
"Turbo"
Viestit: 261
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 18:04
Paikkakunta: Hki/Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja matti sallinen »

niin..eihän niitä saa...on paljonkin asioita mitä ei sais tehdä, mutta niin kauan kun ei kiinni jää, voi tehdä mitä vaan...

kyllä ne mulla 3 vuotta katastuksesta on läpi menny...ite hitsattuna (pitää vaan osata tehdä samannäköstä, kun olisivat tehdaskorjatut.. :D )
saab 99 -83 GL"S"
MikkoA
"Viggen"
Viestit: 671
Liittynyt: Su Touko 11, 2003 14:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MikkoA »

Nyt ottaa päähän. Perrr....jantaina kun ysikybä pomppasi katsastuksesta!
Käsijarru ei ottanut vasemmalta kiinni ja nyt kun ajoin kotiin niin kärysi hieman.

Ensimmäinen kerta katsastuksessa tämän uudemman hankinnan kanssa. Toinen ysikybä on mennyt aina läpi ekalla. Tosin kesäautolla ajankin vähemmän ja vain kesäisin.

Oli muuten ensimmäinen kerta koko sinä aikana kun olen autoja katsastuttanut (8 krt) kun reppasi.

Taidan avata oluen sen kunniaksi... :twisted:

Pahoittelen vuodatustani. Tämän topicin alle oli vaan niin hyvä avautua.
#988
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
lintta go go
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
Paikkakunta: Muurola

Viesti Kirjoittaja lintta go go »

Loppu taikinointi, kävin hakemassa uudet satulat. Joskus tuntuu niin tyhmältä että eikö ihmiset huomaa että esm jarrut on hengenvaarallisessa tilassa. Tässäkin saabissa kuskinpuolen satula oli ihan paskana, ei voinu edes korjata. Palat oli myös ajettu niin loppuun että jos kitkapintaa oli ½milliä niin hyvä. Itse ainakin joka renkaanvaihdon yhteydessä tarkastan jarrut, pallonivelet, puslat, iskarit ja kaikki muut sieltä pyöränkotelosta kun ne on valmiiksi auki/näkösällä.
Vastaa Viestiin