Takapyörän laakeri

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

ng900aero kirjoitti:
Reetu kirjoitti:Se on pitemmän päälle kurjaa kuunneltavaa tuo jurina , mulla nopassa jurisee ja huomenna olis tarkoitus vaihtaa, toiselle puolelle vaihdoinkin jo , mut ku ne on niin lujassa , että.
Mulla on 1.5m:n jatkovarsi (siis putkenpätkä), sillä ovat normaalisti lähteneet :)
Näinpä ja niinhän sitä sanotaan , et ku järki loppuu työkalut isonee :D
ja ennen koiralta kusi loppuu ku palomieheltä konstit :D
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

hewidero kirjoitti:Siis itse navan kiinnitys pysyy samana vuosimallista riippuen. Eli vaihtamalla hieman tuoreempaan vanhemmat navat, voi jatkossa päästä pelkällä laakerin vaihdolla eikä tarvi per**ttä repiä 100e:n hinnalla. Käsitinkö asian oikein???
Enpä ole asiasta aivan varma , tuleekohan siinä laakerin koko ero eteen.
ecopower
"Hirsch"
Viestit: 996
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 22:54
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja ecopower »

Reetu kirjoitti:
hewidero kirjoitti:Siis itse navan kiinnitys pysyy samana vuosimallista riippuen. Eli vaihtamalla hieman tuoreempaan vanhemmat navat, voi jatkossa päästä pelkällä laakerin vaihdolla eikä tarvi per**ttä repiä 100e:n hinnalla. Käsitinkö asian oikein???
Enpä ole asiasta aivan varma , tuleekohan siinä laakerin koko ero eteen.
Liian helppoa ollakseen totta :P Mutta ei onnistu kuten edellä haaveiltiin! 8O
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Sitä pelkäsinkin.
Vastaa Viestiin