auttakaa,aukaisin laatikon päädyn ja
auttakaa,aukaisin laatikon päädyn ja
siis turbon manuaalin laatikon päädyn otin irti koska 5 kateissa,luulin boorien menneen mutta vissiinkin ei.sitten kämmäsin vissiin kunnolla ja menin painamaan 5 rattaan päällä olevan akselinpään sisään
meniköhän kaksi vaihdetta yht aikaa päälle
en nimittäin saa keppiä liikuttelemalla mitään pykälää silmään.
ri hätää enää,sain remontin takaisin lähtö tilanteeseen
.auto tulee myyntiin loppuviikolla 9000 turbo2,0 -89 cc di/apc.kats 9:llä.korilla ajettu 390th.koneella 260th(-91)lähtee kuin hauki kaislikosta
suurin ongelma 5 vaihde kateissa
viimeisen 70 000km:n aikana uusittu turbo(pro professional kuopio)imm,p-a pumput,kasetti,laturi,kytkin ja jotain pientä.en mainosta sen enempää tällä osastolla
auto joka päiväisessä ajossa.hintaa 1300€,jos kiinnostusta laita yv.
Jos boorit ei olleet menneet, niin mikähän sen vitosen on vienyt? Muakin kiinnostaisi, kun on sama ongelma. Taitaa olla sama mallikin -89 turbo 2.0. Mittarissa on tosin vasta 221 tkm ja se on todella se, mitä autolla on ajettu.
Lieköhän femman puuttuminen tyyppivika? Jos on, niin korjausehdotuksiakin varmaan löytyy. Muuten ok, mutta nelosella 120 km/h meteli sisällä on korviahuumaava. Lähteehän se satasesta nelosella aika äkäsesti, mutta pauhusta voisin luopua.
Lieköhän femman puuttuminen tyyppivika? Jos on, niin korjausehdotuksiakin varmaan löytyy. Muuten ok, mutta nelosella 120 km/h meteli sisällä on korviahuumaava. Lähteehän se satasesta nelosella aika äkäsesti, mutta pauhusta voisin luopua.