ng900aero kirjoitti:Kun ei jaksaisi lähteä Turkuun asti ajelemaan sitä noutamaan, eikä tuo väri oikein istu kyllä meikäläisen silmään, oli ns. hetken mielijohde huutaa tuota. Jos joku muu haluaa hakea sen tuolla hinnalla niin puolestani käy hyvin, itse sen tietenkin muussa tapauksessa haen huutokapuppasääntöjen mukaisesti.
Maalaa se! Ei saa antaa värin ratkaista jos kunto on muuten hyvä noin vanhassa.
Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!
ng900aero kirjoitti:Kun ei jaksaisi lähteä Turkuun asti ajelemaan sitä noutamaan, eikä tuo väri oikein istu kyllä meikäläisen silmään, oli ns. hetken mielijohde huutaa tuota. Jos joku muu haluaa hakea sen tuolla hinnalla niin puolestani käy hyvin, itse sen tietenkin muussa tapauksessa haen huutokapuppasääntöjen mukaisesti.
Harmi, kun tuo Turku on toisella puolen maata. Eli vielä suuremmalla syyllä jää minulta hakematta. Ei kukaan ole vailla kyytiä Turusta Kajaaniin
No ei se mitään meinaa. Päivä ajelua, niin sitten olisi kuuppa, jolla voisi ajella joka päivä. Ite hakisin heti, jos olisi vähemmän tuon sortimentin kalustoa.
Teekkari kirjoitti:Onks sulle selvinny et onko tuo se 'lohjan tuttu' ?
ja oliko siinä sillon aiemmin muuta vikaa kun ne lokarit
En ole vaivautunut ottamaan selvää, tuskin on sama yksilö, tuo on sentään juuri katsastettu, se ei ollut. EI sekään paha ollut, vähän tökerösti vain korjailtu kun läheltä tutki.
Niin ja eihän noiden kuuppien värejä pidä mennä muuttelemaan, turhan monia on jo pilattu noilla värimuutoksilla.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Oletko jo itse ostanut kuupan, vai onko vieläkin autoa huuto.netissä kaupitelleella kaverilla? Miksi olet myymässä jo näinkin pian, ei kai pelkkä väri voi olla syynä?
Jokke A kirjoitti:Oletko jo itse ostanut kuupan, vai onko vieläkin autoa huuto.netissä kaupitelleella kaverilla? Miksi olet myymässä jo näinkin pian, ei kai pelkkä väri voi olla syynä?
En ole ehtinyt käydä hakemassa, en tiedä autosta yhtään mitään, ajattelin jos jotakuta muuta sattuisi kiinnostamaan.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98