Toki pakkelia lyödään, halusin vaan pellin piiloon, ettei tuo ruoste heti puraise, kun vasta kiillotin paikat, siksi leikin sormiväreillä

Hain paikallisesta maalausliikkeestä spray maalia , tekivät auton värinumeron perusteella , maksoi 17e.jariha kirjoitti:Minä hakisin värikoodin mukaisen spraypullon ja maalaisin sillä tuon päälle, niin ei huomaa sävyeroa, kuin vasta parin metrin etäisyydeltä. Pullo maksaa noin 8 euroa. Eikä tarvii heti kiirehtiä maalarin luo.
Mä olen ostanut suoraan varaosaliikkeen hyllystä ja tilauttanut hyllyyn, jos ei ole ollut. Sininen oli tosi lähellä alkuperäistä, vihreässä on pieni sävyero. Metallin hopea ei ollut sinne päinkään (paitsi Unossa).Reetu kirjoitti:Hain paikallisesta maalausliikkeestä spray maalia , tekivät auton värinumeron perusteella , maksoi 17e.jariha kirjoitti:Minä hakisin värikoodin mukaisen spraypullon ja maalaisin sillä tuon päälle, niin ei huomaa sävyeroa, kuin vasta parin metrin etäisyydeltä. Pullo maksaa noin 8 euroa. Eikä tarvii heti kiirehtiä maalarin luo.