Lampunpesin hyytyi
Multa löytyy 2kpl uusia luultavasti og satkuihin käypäsiä.
1kpl on semmonen mis on 2kpl liittimiä.
Toinen on semmonen mis on 1liitin ,(luultavasti viistokeulaan)?
Edit::
Tarkistan varaosanumerot ja sit voi kysyä joltain jolla on epc käytös että mihin käy.
1kpl on semmonen mis on 2kpl liittimiä.
Toinen on semmonen mis on 1liitin ,(luultavasti viistokeulaan)?
Edit::
Tarkistan varaosanumerot ja sit voi kysyä joltain jolla on epc käytös että mihin käy.
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 1794#91794
http://www.saab9000.com/procedures/elec ... wiper.html
http://pages.infinit.net/mlbriand/saab/ ... wiper.html
http://www.saab9000.com/procedures/elec ... wiper.html
http://pages.infinit.net/mlbriand/saab/ ... wiper.html
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Saakos nuo pyyhkijät irroitettua tapeista siististi (ehkä jopa lamppua ja vilkkua irroittamatta?), sellain että ne saa sit tarvittaessa takaisin niihin tappeihin?
Ajattelin, että voisin laittaa ne säilöön, kun en oikein ymmärrä hyvän päälle, ja sit jos joskus alan ymmärtämään, niin laittaisin takaisin.
Ajattelin, että voisin laittaa ne säilöön, kun en oikein ymmärrä hyvän päälle, ja sit jos joskus alan ymmärtämään, niin laittaisin takaisin.
Meikäläinenhän korjasi yhden tommosen pesurin. Oireena oli takakannen aukeilu. Aina kun sen painalsi kiinni, niin pesuri pukkasi kannen auki, ja pyyhkiminen loppui.
Purin vehkeen pois autosta, pyyhkijänvarren irroitin käyttämällä sorkkarautaa vastapainona ja vasaralla lyömällä akseliin. Muuten ei irronnut. Koneisto oli ruosteessa. Hiomapaperin kanssa putsasin akselin hammaspyörän urat puhtaaksi ja hammastangon hampaat. Takakannen aukeilun syyksi totesin hampaisiin kertyneen ruosteen, joka jumitti liikkeen. Moottori oli niin voimakas, että se jaksoi pukata takakannen auki hammaskoneiston jumittuessa.
Takakannen lukitukset olivat pettäneet ja tiiviste oli huono. Voitelin koneiston vaseliinilla, laitoin paketin kiinni tiivisteliiman kanssa. Kuvassa näkyy vähän tuosta kiinnityshässäkästä. Alumiiniputki poikittain ja nippusiteitä riittävästi. Hyvin on toiminut.

Purin vehkeen pois autosta, pyyhkijänvarren irroitin käyttämällä sorkkarautaa vastapainona ja vasaralla lyömällä akseliin. Muuten ei irronnut. Koneisto oli ruosteessa. Hiomapaperin kanssa putsasin akselin hammaspyörän urat puhtaaksi ja hammastangon hampaat. Takakannen aukeilun syyksi totesin hampaisiin kertyneen ruosteen, joka jumitti liikkeen. Moottori oli niin voimakas, että se jaksoi pukata takakannen auki hammaskoneiston jumittuessa.
Takakannen lukitukset olivat pettäneet ja tiiviste oli huono. Voitelin koneiston vaseliinilla, laitoin paketin kiinni tiivisteliiman kanssa. Kuvassa näkyy vähän tuosta kiinnityshässäkästä. Alumiiniputki poikittain ja nippusiteitä riittävästi. Hyvin on toiminut.

# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
en lopettaisi veden tuloa ajovaloille.
Kuivana kun raapii valolasit sumeiksi. litku on sen verta halpaa, jotta sitä en säästäisi, vaan panisin muuten systeemit kuntoon. mulla oli pumpun paine alentunut, niitä takaiskuja vaikka kuinka vaihteli ei auttanu.
Yläsuuttimilta voi kans poistaa ne takaiskukalvot ( kannet lähtee terävällä puukolla) ja kokeilla , silloin ylös tulee paremmin, mutta ehkä viivettä tulee vähän.
Näkeminen on turvallisuutta kaikille, vanhat lamput kun muutenkin jo ovat hioutuneet.
Hiilet kait siellä motissa on, niitä kantsii kans koputella samalla kun antaa virtaa, jos vaikka herää.
Kuivana kun raapii valolasit sumeiksi. litku on sen verta halpaa, jotta sitä en säästäisi, vaan panisin muuten systeemit kuntoon. mulla oli pumpun paine alentunut, niitä takaiskuja vaikka kuinka vaihteli ei auttanu.
Yläsuuttimilta voi kans poistaa ne takaiskukalvot ( kannet lähtee terävällä puukolla) ja kokeilla , silloin ylös tulee paremmin, mutta ehkä viivettä tulee vähän.
Näkeminen on turvallisuutta kaikille, vanhat lamput kun muutenkin jo ovat hioutuneet.
Hiilet kait siellä motissa on, niitä kantsii kans koputella samalla kun antaa virtaa, jos vaikka herää.
Apropoo.... Oisko mitenkään mahdollista saada noita lampunpesimien pyyhkimiä pyyhmään samaan aikaan? Tällä hetkellä pyyhkimet menee näin: oikea ylös, vasen ylös, oikea alas, vasen alas, jne... eihän tuolla mitään seksuaalista merkitystä ole mutta oishan se mukava jos ne pyyhkis samaan aikaan. Niin ja mikäs on vikana kun vetää oikeasta viiksestä eli laittaa pissapoikaa... niin neste tulee viveellä lasiin, pyyhkijät ehtivät pyyhkiä muutaman kerran ennen nesteen tuloa...





Edellisessä autossani, Mit*u Tre*iassa oli kummallekin ajovalojen pyyhkimille vain yksi moottori. Samalta moottorilta lähti kummallekin pyyhkijälle omat varret, toinen toiselle puolen autoa, ja toinen toiselle. (Moottori oli maskin takana, keskellä keulaa)Mimmi kirjoitti:Ei millään järkevällä tavalla. Pyyhkimien väliin pitäisi rakentaa vivusto.
Niitä pyyhkimiä ei saanut sitten millään pyyhkimään eri tahtia, vaikeaahan se toki olisi varmaan ollutkin, kun yksi moottori hoitaa molemmat pyyhkijät.
