MIksi esim 94 2,3 automaattiturbon teho on rajattu 200 kun manuaaliaskisessa on 220, eikö zf kestä lisääntynyttä vääntöä? Mistä lähtien lootat alkavat kestää suurempia tehoja? Onko tehon madallus tehty miten, ahtopaineita vähentämällä vai?
Kiitos tiedosta jo etukäteen
automaattilaatikosta??
Eli rälläkkä sen sanoi, tomaatti kestää 400nm asti ja sitten tosiaan on tuntemattomat herran tiet. Saab konserni saa puhua mitä haluaa koska itse eivät valmista laatikkoa. Tämä 400nm tietoa on tosi alan asiantuntijalta.rälläkkä kirjoitti:Eiköhän tuo automaattikin kestä enemmän kuin 300 Nm. Onhan täälläkin ollut enemmän kuin riittävästi puhetta siitä, että sen pitäisi kestää jopa 400 Nm, mutta sen yli on sitten kysymysmerkki.
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
Tosiaakin kestää,mutta valitettavasti jokainen lisä "NYYTTÖNI"aikaistaa lootan eläkkeelle pääsyä!9000cst kirjoitti:Eli rälläkkä sen sanoi, tomaatti kestää 400nm asti ja sitten tosiaan on tuntemattomat herran tiet. Saab konserni saa puhua mitä haluaa koska itse eivät valmista laatikkoa. Tämä 400nm tietoa on tosi alan asiantuntijalta.rälläkkä kirjoitti:Eiköhän tuo automaattikin kestä enemmän kuin 300 Nm. Onhan täälläkin ollut enemmän kuin riittävästi puhetta siitä, että sen pitäisi kestää jopa 400 Nm, mutta sen yli on sitten kysymysmerkki.

Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
jos lähetään tolle linjalle niin jokainen kaasupohjaan tilanne lyhentää auton ikää. 400nm laatikko ei pasaha yhtään aikaisemmin kuin 300nm laatikkokaan , ajotyylistä se on kiinni kaikkien osien kesto.ecopower kirjoitti:Tosiaakin kestää,mutta valitettavasti jokainen lisä "NYYTTÖNI"aikaistaa lootan eläkkeelle pääsyä!9000cst kirjoitti:Eli rälläkkä sen sanoi, tomaatti kestää 400nm asti ja sitten tosiaan on tuntemattomat herran tiet. Saab konserni saa puhua mitä haluaa koska itse eivät valmista laatikkoa. Tämä 400nm tietoa on tosi alan asiantuntijalta.rälläkkä kirjoitti:Eiköhän tuo automaattikin kestä enemmän kuin 300 Nm. Onhan täälläkin ollut enemmän kuin riittävästi puhetta siitä, että sen pitäisi kestää jopa 400 Nm, mutta sen yli on sitten kysymysmerkki.
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04