saab 99 -80 turbo automatic (kuopio)
saab 99 -80 turbo automatic (kuopio)
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Kuva olisi ihan kiva. Nyt ei tiedä onko myynnissä pienoismalli vai ihan oikea auto.
Hinta ei ole (vielä) paha, tiedä sitten mikä on hintavaraus...
Onko 99 turboja saanut automaatilla? Tuo ensimmäisenä pisti silmään. Ostin tuon "Saab Ensimmäiset 40 vuotta" oppiakseni jotain juuri tuplayseistä, muttei siellä tuollaisia tietoja ole.
Hinta ei ole (vielä) paha, tiedä sitten mikä on hintavaraus...
Onko 99 turboja saanut automaatilla? Tuo ensimmäisenä pisti silmään. Ostin tuon "Saab Ensimmäiset 40 vuotta" oppiakseni jotain juuri tuplayseistä, muttei siellä tuollaisia tietoja ole.
#988
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
Uskoisin myös että ei ole tehdas tuollaista autoa tehnyt. Vaikka vuosimallissa -80 lienee jo ysisatasissa ollut automaatti-turboja.
Tosin kuulin viime PKS-potkijaisissa, että ysiysiä olisi tehty vuosimallia -84 muutama kappale peräti 16-venaisina turboina. Ilmeisesti testikäyttöön tjsp. Eli kai tuokin periaatteessa olisi mahdollista.
Tosin kuulin viime PKS-potkijaisissa, että ysiysiä olisi tehty vuosimallia -84 muutama kappale peräti 16-venaisina turboina. Ilmeisesti testikäyttöön tjsp. Eli kai tuokin periaatteessa olisi mahdollista.
GM 900 se 2.0t -97 RE85
muistan jonkun kertoneen että ne kaksi tehtyä turbofinkkua olisi manuaalivaihteisia. kieltämättä turboautomaatti 99 finkku olis jotain niin manna kun vaan vois ollaJusau kirjoitti:Tosin taisihan finkkua saada jo tuona aikana automaatilla ja B-turbomoottorilla.

Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Muuan aika sitten Saabille lähettämääni 99:n vaihdelaatikoita koskevaan viestiin vastattiin:
P.S. Eli M1980 99:ssä on ollut Suomessa voimansiirron välitykset samaa kaikissa malleissa eli turbotettaessa M1980 99 tarvii alusta ja kytkin saattaa vastaavaksi kuten 99 Turbossa = kaasuiskunvaimentimet ja turbon kytkinpakettiSaab Info Finland kirjoitti:Vuonna 1980 Suomeen myydyt vuosimallin 1980 autot olivat 4 - vaihteisia, jolloin vaihdelaatikon tyyppi on ollut G34601. Joillakin muilla markkinoilla on ollut myös 5 - vaihteisia vaihteistoja jolloin tyyppi on G45701. Joten vastataksemme kysymykseenne, kummatkin tyypit ovat olleet mainitsemassanne mallissa, mutta Suomessa on myyty vain G34601 vaihteistomallia.

-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4044
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Minulla on sähköpostikysely ollut myyjälle sisässä jo aamusta asti, mutta toistaiseksi ei ole vastausta kuulunut. Kysyin viestissäni, onko kyseessä koneenvaihto? Samaa on kysynyt joku muukin...
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari