Moottorin lohkosta löytyy seuraavan lainen koodi : B20 CM SF D
072421
Kaikenlainen tulkkaus tieto olisi tarpeen.

mun `82 petrossa runkonumero on: YK1BG22S1C6015401Road Ghost kirjoitti:Onkohan jollakin tietoutta "83 99 petron valmistenumeroista.Kiinnostaisi onko kone alkuperäinen "matching numbers" voimanlähde vai jälkikäteen vaihdettu normaali H-moottori? Korin numero on YK1BG22S1D6015433
Moottorin lohkosta löytyy seuraavan lainen koodi : B20 CM SF D
072421
Kaikenlainen tulkkaus tieto olisi tarpeen.
kävin tsekkaan tuon mun petron värikoodin konepellin alla lokasuojassa luki: trim colour C15 ja body colour 161BRoad Ghost kirjoitti:Auto on vaaleanruskea mutta itse värikoodi on hukassa.Vertailin sitä ruotsin klubin värikarttoihin ja lähimmäksi arvailin "savanna beige" sävyn koodi oli Y6 tiedä onko se nyt sitten oikein kun värikartan vuosimllit taas eivät oikein satu kohdalleen. Jos GLS tai joku muu tietäisi värikoodin olisin ylen kiitollinen,kun autosta saisi pienellä spaypurkki fiksauksella liki täydellisen!
Saakos sitten koodeista varmuutta koneen "petroudesta".Kanteen jako pään puoleiseen päätyyn oli stanssattu B.Merkkaako se mitään?
ei se varmaan savanna beige ole, ei ettäkö jotain asiasta tietäisin, mutta sivunRoad Ghost kirjoitti:Auto on vaaleanruskea mutta itse värikoodi on hukassa.Vertailin sitä ruotsin klubin värikarttoihin ja lähimmäksi arvailin "savanna beige" sävyn koodi oli Y6 tiedä onko se nyt sitten oikein kun värikartan vuosimllit taas eivät oikein satu kohdalleen.