Kuinka tuo on modifioitavissa, kaiketi tuon suuttimien aukioloaikoja, jne pystyy muokkaamaan? Vai olisiko viisainta hankkia jokin nykyaikaisempi piirikortti ja ujuttaa se tuon boksin kotelon sisään, siis jos tuo on liian aataminaikuinen/hidas?
Tänä kesänä olisi tarkoitus saada 99le tieliikenteeseen, ja ruisku toimimaan kunnolla, ja mahdollisimman optimaalisesti, sitten ensi talvena olisi b-moottorin (toisen kappaleen, alkuperäiseen en koske) viritys, suunnitelmissa olisi avarruttaa ja laskea kantta, isontaa venttiileitä, hankkia kireämpi nokka, peltipakosarja, sorvauttaa vauhtipyörää ja vähemmän ahdistava putkisto sekä mahdollisesti tasapainoittaa kone.
Onko tuosta d-jetistä ruokkimaan tuollaista "rimmattua" konetta, siis modifioinneilla ja esimerkiksi suuttimia isontamalla, jne?
Entäs saako tuohon b-koneen laatikkoon pidempiä välityksiä, muistaakseni olivat aikas lyhyet moottoritieajoon?
Sori, tuli tuhat ja yksi kysymystä
