super inca-vanteet
super inca-vanteet
http://forum.saabturboclub.com/phpbb1/v ... hp?t=86493
ruottissa joku myy naurettavaan hintaan upouusia. En tiedä miten noille on arvostusta og-harrastajien piireissä.
ruottissa joku myy naurettavaan hintaan upouusia. En tiedä miten noille on arvostusta og-harrastajien piireissä.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
hyvin käyvät
mulla on just super-incat satkussa alla.ja ovat passelit satkuun.jostain kun vielä löytäs nuo keskikapselit niihin.
Mulla on myös tuollaiset, eikä ne oikein kenessäkään tunnu kummempaa vaikutusta tekevän.
Mun mielestä ne sopii määrättyihin peleihin, lähinnä pystäreihin.
Myös noppaan nuo sopi hyvin
https://1drv.ms/u/s!Aj3BQWixNOGFiqgvVWfS89unb0iE2g
99:iin ei taas sopinu.
Korisarjan kanssa noi pääsee oikeuksiinsa, finukassa noi ei oikein näyttäny miltään.
Vaativat kyllä melkein noi keskikapselit, harmi vaan että taitavat joka saabin vantees olla eri kapselit, minun mielestäni missään noissa omistani ei sovi kapselit ristiin:
aero92:t
aerot
us-turbot
super incat
short spoket
Mun mielestä ne sopii määrättyihin peleihin, lähinnä pystäreihin.
Myös noppaan nuo sopi hyvin
https://1drv.ms/u/s!Aj3BQWixNOGFiqgvVWfS89unb0iE2g
99:iin ei taas sopinu.
Korisarjan kanssa noi pääsee oikeuksiinsa, finukassa noi ei oikein näyttäny miltään.
Vaativat kyllä melkein noi keskikapselit, harmi vaan että taitavat joka saabin vantees olla eri kapselit, minun mielestäni missään noissa omistani ei sovi kapselit ristiin:
aero92:t
aerot
us-turbot
super incat
short spoket
Viimeksi muokannut tetammi, La Marras 17, 2018 20:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Tyyli on juuri tuommosta seiskyt-kaheksankyt lukujen hehkutusta.
Itse pidän noista paljon, mutta aika moni ei??
Sopii erityisesti airflow satkuun tai 99:n mun mielestä.
Mulla on itselläkin sarja, josta on kaksi valitettavan kieroja
Itse pidän noista paljon, mutta aika moni ei??
Sopii erityisesti airflow satkuun tai 99:n mun mielestä.
Mulla on itselläkin sarja, josta on kaksi valitettavan kieroja

Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Incoista puheenollen,....koska ovat ruotsissa ovat lähes tavoittamattomissa.
Vaikka ehdotat ruotsalaiselle täyden hinnan ynnä rahdin ENNAKOmaksua niin ei ei ei ....liian hankalaa. Tämän olen joutunut kokemaan muutamaan otteeseen. En tiedä onko huonoa tuuria (laiskoja myyjiä) vai paikallisten itä-pelkoa (finnjävel
). Ei saa yleistää mutta ainakin alkuvuoden ostoaikeet ovat kariutuneet juuri tuohon "ei jaksa" asenteeseen lahden tuolla puolen. Paras oli kun yksi hemmo pyysi minua ottamaan selvää mitä rahti ruotsista tänne maksaa....www.posten.se....
Hassuja ja mukavuudenhaluisia ovat. Onneksi eivät kaikki.
Vaikka ehdotat ruotsalaiselle täyden hinnan ynnä rahdin ENNAKOmaksua niin ei ei ei ....liian hankalaa. Tämän olen joutunut kokemaan muutamaan otteeseen. En tiedä onko huonoa tuuria (laiskoja myyjiä) vai paikallisten itä-pelkoa (finnjävel

Hassuja ja mukavuudenhaluisia ovat. Onneksi eivät kaikki.
Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Ei ne oikein tee vaikutusta. Itselläni on tuollaiset talvirenkaissa. Sopii siihen tarkoitukseen aika hyvin, eikös talvella pitäisi suosia "suhteellisen" umpinaisia vanteita.tetammi kirjoitti:Mulla on myös tuollaiset, eikä ne oikein kenessäkään tunnu kummempaa vaikutusta tekevän.
Vaativat kyllä melkein noi keskikapselit, harmi vaan että taitavat joka saabin vantees olla eri kapselit,
Mutta nuo keskiökannet, mun mielestä Sunburstissa ja Super Incassa on samat kannet?
No talvivanteina noi mullakin nyt on.
Muistaakseni noi superincojen kapselit lukittuu ulkoreunasta eikä keskireikään. Itsellä tosin lukitus on hoidettu pitkällä ruuvilla.
Muistaakseni noi superincojen kapselit lukittuu ulkoreunasta eikä keskireikään. Itsellä tosin lukitus on hoidettu pitkällä ruuvilla.

Teemu paimiosta
#1266,
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Hei tota, puhuttekos te nyt 114,3 vaiko 108 Super Incoista.tetammi kirjoitti:No talvivanteina noi mullakin nyt on.
Ainakin mun 4*108 Super Incoissa keskilätkän kiinnitystapa on ihan sama kuin Sunbursteissa. En muista olenko kokeillut, mutta voihan olla että niissä on joku pieni ero mikä estää ristikäytön (esim. sen keskireiän hieman eri koko tai malli). Ne Super Incat on nyt kesävarastossa niin ei pääse kokeilemaankaan, Sunburstit ja Soft Spoket on pihassa autojen alla niin niitä voisi kokeilla. Tosin Soft Spokessa (tonnarin 3-puola) teksti on keskellä lätkää eli on hieman eri näköinenkin kuin nuo muut mitä mulla on (Sunburst ja Super Inca).
Ainakin 5,5 ja 6 tuumaisten Sunburstien keskelle sopii samat lätkät (luumun alla on talvella 5,5 ja kesällä 6 tuumaiset ja vain yhdet keskiölätkät löytyy).
tetammi kirjoitti:
Niimpä niin, ei tullu tota autolistaas tavattua. Mä puhuin noista vanhan jaon incoista. Yleensähän noi keskilätkien halkaisija on sama, korkeus eri.
Hei tota, puhuttekos te nyt 114,3 vaiko 108 Super Incoista.
Niimpä niin, ei tullu tota autolistaas tavattua. Mä puhuin noista vanhan jaon incoista. Yleensähän noi keskilätkien halkaisija on sama, korkeus eri.
Teemu paimiosta
#1266,
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
-
- "Kaasari"
Kaikkihan on myynnissä kun hinnasta sovitaan.Krimis (t16lux) kirjoitti:Ei muuten ketään haluisi myydä Super incoja?? mulla on haussa yksi tai vaikka useampi kun tuossa omassa sarjassa on yksi paskana....iteltä löytyy kyllä kaikki peitelevyt että ei tarviis olla niitäkään ja siis kyse oli vanhalla jaolla olevista.
Mulla olis superincat ehkä ylimääräsenä, yhdessä vanteessa yhden mutterin reikä on hieman kärsineen näköinen ja kaksi keskikapseli on ruuvilla kiinni. Päällä on tällä hetkellä aika hyvät tosin pinnatut talvikumit.
Vaihdossa voin ottaa uuden jaon alut tai sitten euroja.
Tarjouksia kuunnellaan...

Teemu paimiosta
#1266,
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992