Saab on vahvistanut, että myös 9-3:een on tulossa etanolilla käyvä BioPower -versio. Siinäkin aluksi kyse on 2,0t -mallista (vaikka kone onkin eri kuin 9-5:ssä), joka siis bensaversiona tarjoaa 175 pollea ja etanoliseoksella (E85) 190-200 hevosvoimaa.
Myös Cabriolet on tulossa tuolla uudella koneella! Ohessa kuvatodistekin.
http://www.isaab.net/nyhet.php?id=230
Nyt vain jos lehmät lentäis jne. niin Suomessakin tarkistettaisiin verotusta niin, että tuollainen etanoliseosauto olisi houkutteleva ja Saab nousisi täälläkin taas automerkkien joukkoon... Ruotsissahan se on tehty erityisen houkuttelevaksi työsuhdeautona eli sen kuukausittainen verotusarvo on reilusti alempi kuin tavallisen. Lienee aika turha toivoa Suomeen ainakaan lyhyellä tähtäimellä.
BioPower myös 9-3:een!
BioPower myös 9-3:een!
Saabisti #2397
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
-
- "Hirsch"
- Viestit: 951
- Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
- Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio
Täysin sama mitä kehittävät. Suomen markkinoille niistä ei ole iloa niin kauan kuin valtio verottaa vaihtoehtoisia.
Täällä Höng Kongissa taksit ajelee nestekaasulla. Se maksaa n.20 s/litra kun bensa maksaa 70s/litra.
Ton alkoholin luulis olevan vielä halvempaa, jos vaan verottaja ei nosta hintaa.
Täällä Höng Kongissa taksit ajelee nestekaasulla. Se maksaa n.20 s/litra kun bensa maksaa 70s/litra.
Ton alkoholin luulis olevan vielä halvempaa, jos vaan verottaja ei nosta hintaa.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Nooh, polttoaineethan voi aina itse "jalostella". Jos käry käy, niin aina voi sanoa, että se on omaan käyttöön. No joo, taitaa olla parempi, kun ei rupea pelleilemään..peinu kirjoitti:Täysin sama mitä kehittävät. Suomen markkinoille niistä ei ole iloa niin kauan kuin valtio verottaa vaihtoehtoisia.
Ton alkoholin luulis olevan vielä halvempaa, jos vaan verottaja ei nosta hintaa.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621