Tuo '77 GL on nyt purettu lähestulkoon atomeiksi, eli peltiä on enää kiinni pellissä, ja tarkka tutkiminen ja kauniin maalin kiilto sai aikaan erään kaverini kanssa ajatuksen... Tehdään siitä vielä auto, mutta hieman erilainen.
Elikäs nyt on tarkoitus tuo tyhjennetty kori hitsata, paikkamaalata, ruostesuojata jne. Sitten alkaa suunnittelemaan auton rakennusta, tosin erilaiseksi kuin mikä se oli minulle tullessaan, eli täysin uusi sisusta, ulkonäkömuutoksia valolaitteiden ja puskureiden suhteen, konehuoneeseen joku pirteämpi rempattu b-kone jne.
Eli nyt myyn osat jotka olen purkanut ja korjaan rahoilla luottopelin, sitten hitsailen, keräilen erikoisempia ja erimallisia osasia, väsäilen, säädän ja ehkä seuraavana kesänä on jo jotain ajettavaa saatu tuosta aikaiseksi, ehkä toiveajattelua mutta toivon että ei. En yksinkertaisesti raaski luopua tuosta korista, koska se on erinomainen, ei lommoja, ei mahdottomia ruosteita, kun tarkemmin katsoo, ei kolaroitu jne, ja sillä on perkele jo tunnearvoakin mulle
Miten moinen kori kannattaisi säilöä, jos projekti ei heti alakaan? ruosteet suojaan ja öljytä?