No niin, nyt on matolaatikko purettu ja kasattu jo kolme kertaa...
Hassu juttu yksi vika häviää ja toinen tulee tilalle...joka kerta
Nyt vaihtaa himskatin nätisti ja ei rytki..mutta mutta...peruuttaminen on
nyt työlästä...tuntuu niinkuin joku haraisi vastaan ( käsijarru ei ole päällä )
Ja kepin ollessa 1 asennossa niin pitää antaa kaasua jonkin verran että
lähtee eteenpäin...2,3 asennoissa ei mitään hätää.
No eiköhän nuo joskus selvinne.
Matolaatikko pura ja kasaa.
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Matolaatikko pura ja kasaa.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Matolaatikko pura ja kasaa vol.2
No niin laitoin toisen matolaatikon joka kuulemma on vaihtanut nätisti..?
No paikaltaan lähdettäessä "ravistaa" hetken, ja sama juttu kun ajellaan
pintakaasulla.
Ja 2:lta ylöspäin tultaessa ( 3 vaihteelle ) nykäsee inhottavasti.
( tässä vaiheessa pahat ajatukset hiipivät mieleeni, lähinnä koskien tätä
nykyistä auto valintaani ) no annas olla, matolaatikko pöydälle ja
pääty kerrallaan rupesin mittailemaan jousia.
No jousissa oli mitta poikkeamia melko paljon, jopa varaaja A:n jousessa
oli mitta eroa n.5mm ( tämä nimenomainen jousi vaikuttaa tähän tärinään
kun paikalta lähdetään )
Kun nyt olin saanut kaikki jouset mitattua ja takaisin paikalleen...
En tehnyt sitä virhettä että olisin matolaatikon laittanut aivan atomeiksi.
No sitten matolaatikko lähti kylpyyn, huljuttelin sitä puhdistetussa
bensiinissä ( kyllä muuten lähti likaa ) tämän jälkeen matolaatikko
huilasi n.8 tuntia ( kuivumassa )
No hiukan jännitti kasatessa että mitenköhän käy, no sitten koeajolle
ykkönen hmm..pehmeä vaihto kakkoselle...( nykäksen hetki lähestyy )
mutta mutta vauhti vaan kasvaa ja tuttu nykäys on poissa..
Nelonenkin meni päälle kivasti, niin ja tuo tärinä on myös poissa.
Usko SAABiin on palannut, tuskin tässä autossa on ikinä tuo laatikko
vaihtanut näin hyvin kuin nyt...
Ja sitten ei kun "tuuninkia" miettimään...
No niin laitoin toisen matolaatikon joka kuulemma on vaihtanut nätisti..?
No paikaltaan lähdettäessä "ravistaa" hetken, ja sama juttu kun ajellaan
pintakaasulla.
Ja 2:lta ylöspäin tultaessa ( 3 vaihteelle ) nykäsee inhottavasti.
( tässä vaiheessa pahat ajatukset hiipivät mieleeni, lähinnä koskien tätä
nykyistä auto valintaani ) no annas olla, matolaatikko pöydälle ja
pääty kerrallaan rupesin mittailemaan jousia.
No jousissa oli mitta poikkeamia melko paljon, jopa varaaja A:n jousessa
oli mitta eroa n.5mm ( tämä nimenomainen jousi vaikuttaa tähän tärinään
kun paikalta lähdetään )
Kun nyt olin saanut kaikki jouset mitattua ja takaisin paikalleen...
En tehnyt sitä virhettä että olisin matolaatikon laittanut aivan atomeiksi.
No sitten matolaatikko lähti kylpyyn, huljuttelin sitä puhdistetussa
bensiinissä ( kyllä muuten lähti likaa ) tämän jälkeen matolaatikko
huilasi n.8 tuntia ( kuivumassa )
No hiukan jännitti kasatessa että mitenköhän käy, no sitten koeajolle
ykkönen hmm..pehmeä vaihto kakkoselle...( nykäksen hetki lähestyy )
mutta mutta vauhti vaan kasvaa ja tuttu nykäys on poissa..
Nelonenkin meni päälle kivasti, niin ja tuo tärinä on myös poissa.
Usko SAABiin on palannut, tuskin tässä autossa on ikinä tuo laatikko
vaihtanut näin hyvin kuin nyt...

Ja sitten ei kun "tuuninkia" miettimään...

Viimeksi muokannut 9000CD23T, Pe Kesä 10, 2005 15:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Matskut ko..aiheeseen on syytä olla esillä.
Ja kyllä nuo jouset ovat melko kalliita merkkiliikkeessä.
( itselläni niitä kyllä on yksi muovipussillinen ylimääräisiä )
Pari matolaatikkoa on mennyt demo käyttöön..
Ja kyllä nuo jouset ovat melko kalliita merkkiliikkeessä.
( itselläni niitä kyllä on yksi muovipussillinen ylimääräisiä )
Pari matolaatikkoa on mennyt demo käyttöön..

900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#