Suurin asennussyvyys og 900 etukaiuttimille?
Suurin asennussyvyys og 900 etukaiuttimille?
Mikä on siis suurin asennussyvyys OG900 etukaiuttimille?
Vaihtoehtona kaiuttimiksi ovat tällä hetkellä DLS R4A ja DLS PS4. Näiden syvyydet ovat 50mm ja 60mm.
Mahtavatko sopia?
Koetin epätoivoisesti etsiä pitkin nettiä tuon SPL dynamics S4.2:n syvyyttä koska sellainen sinne näemmä sopii mutta en sitä löytänyt.
Onkos tuolla magneetin leveydellä merkitystä vai ahdistaako vain syvyyden puolesta?
Vaihtoehtona kaiuttimiksi ovat tällä hetkellä DLS R4A ja DLS PS4. Näiden syvyydet ovat 50mm ja 60mm.
Mahtavatko sopia?
Koetin epätoivoisesti etsiä pitkin nettiä tuon SPL dynamics S4.2:n syvyyttä koska sellainen sinne näemmä sopii mutta en sitä löytänyt.
Onkos tuolla magneetin leveydellä merkitystä vai ahdistaako vain syvyyden puolesta?
#2257
Svenska Aeroplan AktieBolaget 9-5 Wagon Aero -04
Asuntobussi "SisuPussi"-73 + kaksi vanhaa Ooppelia.
Svenska Aeroplan AktieBolaget 9-5 Wagon Aero -04
Asuntobussi "SisuPussi"-73 + kaksi vanhaa Ooppelia.
Itsellä on myös etukajareiden osto edessä stereoasennusten myötä joten meneekö tuo 60mm syvä, jos laittaa alkuperäiselle paikalle? Olis nimittäin kiikarissa erillissarja eteen, jossa asennussyvyys on 44mm eli mahtuu varmasti?LR kirjoitti:Ei rupea ahdistamaan, olen laittanut pariin OG 900 Sabaan viisvarttiset kojelautaan.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Mulla spl-dynamicsit olikohan se niitä vanhempia 2-tiesarjoja. Kajarin magneetin ympäriltä piti ottaa semmonen kumisuojus pois apukuskin puolelta. Magneetti nojasi hanskalokeroon. Kun laitoin sen tonnarin nopeusmittarin tohon autooni, niin kuskinpuolella ei enää sovi kajari olemaan kunnolla. Se luukku jäi 1cm koholleen, koska kajarin magneetti nojaa nopeusmittariin. 

# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Koetin tuossa penkoa jostakin tuon oman spl-dynamicsin 2-tie-erillissarjan mittoja mutta eipä tullu vastaan. Taitaa olla myöskin hieman vanhempaa mallia tuo sarja mutta paikoilleen meni nätisti toisin kuin jotkut Alpinen koaksiaalit edellisessä satkussa.
Pittääpä vielä vilkasta autosta josko olis kajareiden paprut tallessa niin voisi ainakin joitakin suuntaa antavia mittoja heittää.
Pittääpä vielä vilkasta autosta josko olis kajareiden paprut tallessa niin voisi ainakin joitakin suuntaa antavia mittoja heittää.
#2029 Kari Kutuniva
Og900 ja dls r4:t paikoillaan, ei tule syvyysongelmaa ainakaan niiden kanssa.
Nykyiset: 9-5 2,3t '03 + viinastage, 9-3 2,3t '01+ viinastage
GL1500 '89, KTM 690 enduro R '12
exät: -KA: 9-5 2,3t '98, 900i 2,1-16v, 900i 2d '84, 900 gli 5d '84, 9000 2,3i '90, 9-3 2,3T,
-VA: 900 gli 5d '84,9-3 2,0, 9-5 2,3tA,
GL1500 '89, KTM 690 enduro R '12
exät: -KA: 9-5 2,3t '98, 900i 2,1-16v, 900i 2d '84, 900 gli 5d '84, 9000 2,3i '90, 9-3 2,3T,
-VA: 900 gli 5d '84,9-3 2,0, 9-5 2,3tA,
Asensin Dragster DSC 542.3 erillissarjan omaan autoon ja siinä on asennussyvyys 70mm. Syvyyden kanssa ei ollu suurempia ongelmia, mutta magneetin halkaisija otti vastaan pahemmin. Hansikaslokeroa piti vähän muokata ja mittaristosta ottaa yksi polttimonpidin irti ja muutenkin piti tehdä parin sentin korotuspalat.
Tuolta löytyy kuva: http://www.fanaticaudio.com/kimages/dsc5423.jpg
Tuolta löytyy kuva: http://www.fanaticaudio.com/kimages/dsc5423.jpg
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
Itse asensin eteen Autostudion CALIBER CSE-4 kaiuttimet. Hyvin mahtuivat. Alkuperäisissä kaiuttimissa oli pahvinen "kaulus" tyypinen ratkaisu kaiuttimen ja kojelautaan tulevan ritilän välissä jonka otin pois ja laitoin väliin ikkunatiivistettä. Omaan korvaan kyllä kuulostaa todella hyvältä enkä tiedä olisiko erillissarja tuonut mitään lisäarvoa, ovathan kajarit saabissa sopivasti korvan korkeudella.
Mulla on Satkussa edessä Macron 2-tie erillissarja 4" ja kyllä soi komiasti.
Noissa Macromeissa huomaa että ovat yhteistyössä Alpinen kanssa, soi samalla lailla kirkkaasti kuin Alpine, ja niinhän se pitääkin soida kirkkasti kun Subbari hoitaa ne matalat äänet
Noissa Macromeissa huomaa että ovat yhteistyössä Alpinen kanssa, soi samalla lailla kirkkaasti kuin Alpine, ja niinhän se pitääkin soida kirkkasti kun Subbari hoitaa ne matalat äänet

#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*