![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
kyllä se pultti kestää, ei syytä huoleen!toni1976 kirjoitti:Joo... nuo "oikeat" keskipakosäätimen tiivisteet maksoi 19 euroa kappaleeltaSiihen vielä se ns männänrengas 30 euroa (PCS suositteli vaihtamaan)
![]()
Vaihdelaatikon sivukopan paperitiiviste järkyttävät 18 euroa
Ja vielä jos sen ison hammaspyörän pultin olis uusinut, niin siitä olis pitäny köyhtyä vielä noin 60 euroa lisää
![]()
Saihan noihin osiin vielä klubialennuksen ku PCS:ltä tilasin, mutta ei se älyttömiä hintaan vaikuttanu. Pultin jätin hankkimatta ja pitää toivoa, että vanha pultti kestää siellä - aika tiukkaanhan tuo piti kiristää...
Ihanan kalliita oli osat, mutta kait se automaatin rempassa on vielä pientä ku reilulla satasella selvisPitäis kait sanoa, että hyvä ku selvis näinkin halvalla
Pilkunviilausta, mitä tarkalleen tarkoitat, 4-3 vaihtamisessa nelonen kytkeytyy pois päältä ja kolmonen kytkeytyy. Tarkoitiko 3-4 vaihtamista?9000CD23T kirjoitti:O-rengas vaikutti paljon näihin vaihtamisiin ( varsinkin 4-3 ) ja tuo 4 vaihde kytkeytyi liian aikaisin päälle ( ilmeni jyrinänä )
Kipe_9000 kirjoitti:Pamahti tuosta paineiden vaihtelusta mieleen![]()
Faijan auto sammuili d-päällä paikallaan ja vaihteet vaihtu liian aikasin päälle. No matolaatikkohan ekana oli pöydällä ja kaikki paikat puhdistettin, öljyt vaihdettiin jne. ohjauspaineet siis oli liian matalalla......
Seuraava vois käydä teillekin:
Se laippa irti joka on kuski pyöräkotelossa, sisälokari pois ja kansi auki (ps. osa pulteista jouduttiin ottaan pois vippas konsteilla kun oli aika lujaa kiinni ja tuntu olevan aika pehmeet kannat niissä.)
No kansi auki ja eteen tulee pari isoo ratasta, kuskin puoleinen pois akseleineen. En nyt ihan tarkkaan muista miten lähti... ilmeisesti mutteri auki ja hammaspyörä pois ja sit akseli jotenkin. Selvii kyllä purkaessa.
No tällä akselilla on kaks o-rengasta, jotka todellisuudessa "neliskattisen" muotoisia. Isän tomaatista oli toinen renkaista palasina. Siihen hätään heitettiin sopiva o-rengas paikalle, joka on muuten tänäpäivänäkin siellä
ja takana reilu 25 tkm.
Sekavat ohjeet varmaankin, mutta tässä vois olla yks vaihtoehto....
Mmm, ei sen koko akselin sieltä pidä tullakaan. Ootko nyt missä vaiheessa? Avannut jo oikeanpuoleisen isoista hammaspyöristä?kepakok kirjoitti:Kipe_9000 kirjoitti:Pamahti tuosta paineiden vaihtelusta mieleen![]()
Faijan auto sammuili d-päällä paikallaan ja vaihteet vaihtu liian aikasin päälle. No matolaatikkohan ekana oli pöydällä ja kaikki paikat puhdistettin, öljyt vaihdettiin jne. ohjauspaineet siis oli liian matalalla......
Seuraava vois käydä teillekin:
Se laippa irti joka on kuski pyöräkotelossa, sisälokari pois ja kansi auki (ps. osa pulteista jouduttiin ottaan pois vippas konsteilla kun oli aika lujaa kiinni ja tuntu olevan aika pehmeet kannat niissä.)
No kansi auki ja eteen tulee pari isoo ratasta, kuskin puoleinen pois akseleineen. En nyt ihan tarkkaan muista miten lähti... ilmeisesti mutteri auki ja hammaspyörä pois ja sit akseli jotenkin. Selvii kyllä purkaessa.
No tällä akselilla on kaks o-rengasta, jotka todellisuudessa "neliskattisen" muotoisia. Isän tomaatista oli toinen renkaista palasina. Siihen hätään heitettiin sopiva o-rengas paikalle, joka on muuten tänäpäivänäkin siellä
ja takana reilu 25 tkm.
Sekavat ohjeet varmaankin, mutta tässä vois olla yks vaihtoehto....
Oisko jollain vinkkiä millä akseli lähtee? Remontti tyssäs älyn puutteeseen..