Maremount kisakatti ?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
pade
"Hölösuu"
Viesti:

Maremount kisakatti ?

Viesti Kirjoittaja pade »

Sattuuko kenelläkään olee mitään tietoa/kokemuksia/huhuja (mitä vaan :D ) tollasen putkan kateista. Oon mahdollisesti tilaamassa DP+katin jenkkilästä ja tollasta kattia tarjottiin pakettiin.
Onko niissä loppupeleissä suurempia eroja..Lähinnä noi päästöt siinä huolestuttaa että puhdistaako tollanen sit kunnolla kans =P
saabracing
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Eiköhän noi kisakatit oo kaikki suht samanlaisia jos vaan samaa ainetta sisuskalut.

Ja tartteeha vetää putki punasena, että rupeaa puhistamaan :D

ennen leimalle vientiä reippaammin...
saabracing
"Hölösuu"

Mimmi kirjoitti:Leimalle mennään valmiin lapun kanssa :wink:
varmin konstihan tuo on. Kaveriki soittaa etukäteen tuttuun korjaamoon, että vehkeet valmiiksi täältä tullaan :lol: :lol: :lol:
Vigge
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Vigge »

saabracing kirjoitti: Ja tartteeha vetää putki punasena, että rupeaa puhistamaan :D

ei mulla ainakaan mitään proggista ollut päästöjen kanssa vaikka kone 30min seissyt ennen mittausta, alla Jt:n eli Catcon kisakatti.
500whp.net member
saabracing
"Hölösuu"

Vigge kirjoitti:
saabracing kirjoitti: Ja tartteeha vetää putki punasena, että rupeaa puhistamaan :D

ei mulla ainakaan mitään proggista ollut päästöjen kanssa vaikka kone 30min seissyt ennen mittausta, alla Jt:n eli Catcon kisakatti.
noi katit mistä puhun on samoja joita wrc mitsuissa on. Mittauksissa puhdistaa paremmin kuin saabin orkkis katti, mutta tosiaan tarvitsee paljon korkeamman lämpötilan toimiakseen... Valmistaja ecocat.
Vastaa Viestiin