Satkun alkuperäisestä by-passista

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
900S
"Hölösuu"
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 05:19
Paikkakunta: Pori

Satkun alkuperäisestä by-passista

Viesti Kirjoittaja 900S »

Mulla on ässästä by-pass-venttiili sökö ja kysyin sellaista Saabilta. Maksaa 30,40€ ja Boschin merkkinen, nro. 02 80 142 110.
Mahtaako motonetin vastaavassa olla jotain eroa, koska se on a) n.7€ kalliimpi ja b) numerosarjan loppu on eri: 02 80 142 103

eli motonetissa on tämä:
Dump-valve 2,0Turbo16V jos Bosch 0280142103. . . . . . . . 28-3375 36.90 ???

Mikähän sellainen ns. Viggen by-pass on ja mitä maksaa ja mistä saa??
Vai onko se juuri se mitä Saab-liikkeet myyvät?

edit. ja siinä mitä Saab-liike myy, on Saabin oma valmistusnumero 444 1895.
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

taitaa olla juuri se viggen malli... muistaakseni muuta ei enää saakkaan...
900S
"Hölösuu"
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 05:19
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja 900S »

saabracing kirjoitti:taitaa olla juuri se viggen malli... muistaakseni muuta ei enää saakkaan...
Miten se sitten eroaa orkkiksesta?
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
jykä66
"Hirsch"
Viestit: 896
Liittynyt: Su Tammi 30, 2005 17:39
Paikkakunta: tampere

Viesti Kirjoittaja jykä66 »

saabilla ei ole myynnissä kuin yhdenlaista venaa,se on just se bosch :D (ainakin metroautossa)
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

900S kirjoitti:
saabracing kirjoitti:taitaa olla juuri se viggen malli... muistaakseni muuta ei enää saakkaan...
Miten se sitten eroaa orkkiksesta?
jäykempi ja laadukkaampi jousi.

Taisi olla materiaalierojakin.
Vastaa Viestiin