
vaihdevälin lyhennin..?
Vähän asian sivusta mutta täältä löytyy ohjeet ng900/9-3 short shifter rakentamiseen:
http://www.lehigh.edu/~erp4/saab/Upgrad ... ifter.html
http://www.lehigh.edu/~erp4/saab/Upgrad ... ifter.html
Tässä ois nyt pienet lisätienestin saumat jollekin tee-itse-miehelle... Taidat olla jo kolmas joka kyselee ostotarkoituksessa noita keppejä. Mäkin vielä odottelen viikon tai kaks josko joku alkais noita tekemään ennenkuin rupean repimään autoani palasiksi.Passi kirjoitti:Mäkin olisin kiinnostunut ostamaan tälläisen vaihdevälin lyhentimen.Laadun pitää tietty olla kestävä ja toimivuus hyvä.
Paljolla näitä on myyty?
T. Pasi
-John
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
Siinä meni kokonaisuudessa 2päivää ku repi kaikki irti ja kaikki takas. Kyllä sen tosin saa tehtyä helposti yhdessäkin päivässä.900S kirjoitti:Siis ehdottomasti jonkun joka osaa/haluaa/ehtii tommosia tekemään, niin kannattaisi myydä niitä.
osaako joku sanoa paljonko menee aikaa sellaisen teossa??
Mutta jos niiitä joku haluaa ostamaan ruveta niin voin niitä tehdäkkin. Mutta ekaks tarviis jostain vaan keppejejä. Tai voihan sehän niinkin että ottaa sen vanhan kepin vaihdossa.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Pika ohjeet tonnariin:
Nuppi pois
Haitarikumi pois
Pakkilukko systeemi pois (Kampea meisselillä alareuna tappien yli)
Vedä pihdeillä näkyvissä oleva sokka/tappi pois
Paina keppi vapaa asennossa pohjaan/lattiaan
Nosta hieman, niin ettei millään vaihteella ota kiinni
Lukitse keppi paikalleen, esim uusi reikä keppiin ja tappi siihen, tms.
Katkaise pakkilukko systeemin putki sopivaksi, liimaa/teippaa
Asenna pakkilukko, haitarikumi ja nuppi paikalleen
Kyselkää lisää, niin vastailen, saatanpa laittaa kuviakin
Nuppi pois
Haitarikumi pois
Pakkilukko systeemi pois (Kampea meisselillä alareuna tappien yli)
Vedä pihdeillä näkyvissä oleva sokka/tappi pois
Paina keppi vapaa asennossa pohjaan/lattiaan
Nosta hieman, niin ettei millään vaihteella ota kiinni
Lukitse keppi paikalleen, esim uusi reikä keppiin ja tappi siihen, tms.
Katkaise pakkilukko systeemin putki sopivaksi, liimaa/teippaa
Asenna pakkilukko, haitarikumi ja nuppi paikalleen
Kyselkää lisää, niin vastailen, saatanpa laittaa kuviakin
Turbo Saabismi on mun mieli sairaus!
9000 T16 -87
9000 T16 -87
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
`juuso kirjoitti:vain ne kolme ruuvia...sit irtoo nostamalla900S kirjoitti:Täytyy senverran kysyä kun en ole pahemmin tuohon laatikkoon tutustunut, niin lähteekö vaihdekeppi helposti irti??
Tuo kuva minkä Juuso laittoi, niin näkyykö siinä mitä tarvii irroittaa kun ottaa kepin pois?
Ja haitari pussi tais lähtee vaan repimällä.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o