Lauantaina ei kuuppa tule särkille, ei ole vielä valmis ja katsastus on ummessa, itsekkään en taida ehtiä olen toisella paikkakunnalla.jannes kirjoitti:Onnittelut täältäkin!
Jos ei ole koskaan ajanut 96:lla on jäänyt paljosta paitsi.
Kai tulet lauantaina näyttämään Särkille sitä?
Kuuppa kotona
-
- "Viggen"
Re: Kuuppa kotona
Hieno kuuppa! Eikös tämä (79/80) ollut yksi niistä normaalia enemmän ruostuvista vuosimalleista?
Saab 96 vm. -63 PR/HA Kaksitahtinen sen olla pitää!
#2028 Elias Penttinen
#2028 Elias Penttinen
Re: Kuuppa kotona
Sama surullisenkuuluisa massa niissä oli kuin muutaman vuoden vanhemmissakin, mutta kun on näin pitkälle selvinnyt niin on jo takuulla rapsuteltu pois moneen otteeseenMindW kirjoitti:Hieno kuuppa! Eikös tämä (79/80) ollut yksi niistä normaalia enemmän ruostuvista vuosimalleista?

Tuo 79 tummansininen on tosiaan harvinainen, omani lisäksi näin niiden neljän vuoden aikana kun tuollaisen omistin, vain yhden vastaavan, oli silloinkin jo harvinaista herkkua, mulla tuollainen oli kait 1991-1995 (muiden vanhojen baasien ohessa:) )
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Ja onnea paljon kuupan johdosta
tuo sininen on kyllä tyylikäs
Itselläni on ainakin suht ruosteeton mitä lattiamattoja alle ja katsastuksessa pääsin pohjaa katsomaan, tuo tankin "amme" on hitsattu sekä takapään tunkin paikat. etupäässä ei ole kuin pari pientä paikaa
Hanskalokerossa oli lappu Finikorin ruostesuojauksesta vm-80

Itselläni on ainakin suht ruosteeton mitä lattiamattoja alle ja katsastuksessa pääsin pohjaa katsomaan, tuo tankin "amme" on hitsattu sekä takapään tunkin paikat. etupäässä ei ole kuin pari pientä paikaa

Hanskalokerossa oli lappu Finikorin ruostesuojauksesta vm-80

Saab 9-3 TTID Vector 2008
Mulla on sama homma. Täysin ruosteeton/hitsailematon tuo mun "kultakimpale" tuntuu olevan. Tankin kun tuossa otin pois putsausta varten, niin tuntui kuin olisi tutkinut "vanhaa-rouvaa" autoliikkeessä vuonna 77´Frostgrey kirjoitti:Itselläni on ainakin suht ruosteeton mitä lattiamattoja alle ja katsastuksessa pääsin pohjaa katsomaan, tuo tankin "amme" on hitsattu sekä takapään tunkin paikat. etupäässä ei ole kuin pari pientä paikaa

1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
-
- "Saabisti"
Tottakai jokaisen oma asia, mutta minä pitäisin kuupan alkuperäisen värisenä, on aina yhtä hieno väristä riippumatta jos on muuten nätissä kunnossa.gls kirjoitti:on muuten tosi siistin värinen tuo reetun kuuppa..täytyykö tässä jo alkaa harkitseen tarkemmin tuota 99:n värivalintaa..(maalaus tulossa lähiaikoina)
Kuuppakannassakin on huomattavissa tiettyjen ei_niin_haluttujen_ väriversioiden poistuminen liikenteestä tiheämpäänj kuin muiden

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98