Uudelleen sairastunut

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Happo
"Turbo"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Happo »

Kannattaa soittaa. Tarvitset alustanumeron, löytyy esim. rekisteriotteesta. Näin hoituu kaikista nopeiten.
Saab 9³
VilleT
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja VilleT »

Häh...etkö muka ole kuullut P**g****n huohotin putken jäätymisestä..?
Se keikka maksaa aina 750,- euroa.
( tästä pö**n miehet ovat hiljaa )

Tää nyt on totaalisen oftopic ja muutenkin tarpeetonta, mutta taitaapa olla olla viitisentoista vuotta vanha ongelma tuo huohotin putkien jäätyminen..koskee vanhaa 8v konetta autoissa 205/405/309. Ja ei maksa mitään tuo huohotin putken jäätyminen paitsi sen öljyn minkä moottori oksentaa mittatikun kautta konehuoneeseen. Ongelmaahan on yritetty korjata eristämällä niitä putkia..toimii tai ei toimi. P#skahan se se en minä sillä..mutta minulla on ollut ja on tälläkin hetkellä harraste pelinä tuollainen itse itsensä ruostesuojaava. Ei tuo kovinkaan katastrofaalinen ominaisuus ole varsikin, kun esiintyy lähinnä yli 20 asteen pakkasilla.
Henkka #2283
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

VilleT kirjoitti:Häh...etkö muka ole kuullut P**g****n huohotin putken jäätymisestä..?
Se keikka maksaa aina 750,- euroa.
( tästä pö**n miehet ovat hiljaa )

Tää nyt on totaalisen oftopic ja muutenkin tarpeetonta, mutta taitaapa olla olla viitisentoista vuotta vanha ongelma tuo huohotin putkien jäätyminen..koskee vanhaa 8v konetta autoissa 205/405/309. Ja ei maksa mitään tuo huohotin putken jäätyminen paitsi sen öljyn minkä moottori oksentaa mittatikun kautta konehuoneeseen. Ongelmaahan on yritetty korjata eristämällä niitä putkia..toimii tai ei toimi. P#skahan se se en minä sillä..mutta minulla on ollut ja on tälläkin hetkellä harraste pelinä tuollainen itse itsensä ruostesuojaava. Ei tuo kovinkaan katastrofaalinen ominaisuus ole varsikin, kun esiintyy lähinnä yli 20 asteen pakkasilla.
Mikä muissa on ymmärrettävä ja normaali huoltotoimenpide tai harmiton ominaisuus, Saabeissa vakavia murheita ja rahanmenoa aiheuttava maailmanloppu...

No ei kai, perjantai-huumoria :D
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Vastaa Viestiin