Onko kenelläkään kuvamateriaalia 99 poliisiautoista
Ahaa, kyllä on poliisien kelvannut, perkele kun pitää olla niin nuori, ettei ole poliisi-99:ä livenä nähnyt 
Edit: olen nyt soitellut sinne sun tänne, ja kohta harkitsen reissua johonkin museoon katsomaan moista livenä kamera kainalossa, onko muualla tiedossa olevia poliisi-99:jä kuin Uudessakaupungissa?
Onko kenelläkään tuttuja, poliiseja tai ei, keillä voisi olla muistissa jotain noista autoista, kenties oikein valokuva mokomasta, kaikesta olisin kiitollinen.

Edit: olen nyt soitellut sinne sun tänne, ja kohta harkitsen reissua johonkin museoon katsomaan moista livenä kamera kainalossa, onko muualla tiedossa olevia poliisi-99:jä kuin Uudessakaupungissa?
Onko kenelläkään tuttuja, poliiseja tai ei, keillä voisi olla muistissa jotain noista autoista, kenties oikein valokuva mokomasta, kaikesta olisin kiitollinen.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
MB W203 '04 200 CDI
-
- "Tuplakaasari"
takapenkki
Poliisi-mondeossa ja muissakin takapenkin päällä keinonahkaverhoilu-huppu. Ei siis uudelleen verhoiltu, alla alkuperäinen plyyssi. Ulkoväritys muuttui koko-sinisestä sini-valkoiseksi joskus 80-luvulla, vanhempi porukka varmaan muistaa paremmin. Jotku 60 ja 70-luvun poliisiautot oli valkoisia pelkällä tekstillä. 50-luvulla mustia ilman tekstejä.
'87 900i Satan
+Iso läjä 900:ien osia
'68 Plymouth Fury III
'67 Plymouth Valiant 100
+Iso läjä 900:ien osia
'68 Plymouth Fury III
'67 Plymouth Valiant 100
Täytyykin lisätä vielä pari asiaa jotka pistivät silmiini tuossa autossa, elikäs takapilarien verhous, normaalisti mun muissa autoissa samaa sävyä kuin katto, tuossa ovat siniset, kuten penkit.
Sitten lisäniskatuet, alla pelkkä niskatuki, päällä "poliisinsininen" kestävän näköinen yksinkertaisesti ommeltu (itsekin osaisin
) huppu, jonka päälle on vielä laitettu sinimusta tuninghuppu. Niskatuista en sano varmaksi onko orkkikset, mutta tuo takapilarien verhous on ehtaa saab-kangasta 
Sitten lisäniskatuet, alla pelkkä niskatuki, päällä "poliisinsininen" kestävän näköinen yksinkertaisesti ommeltu (itsekin osaisin

David Brown 990 '62 - Yleiskone
MB W203 '04 200 CDI
MB W203 '04 200 CDI