Niinhän sen kaavion mukaa on. jos pystyt syyttämään jotain muuta kun itseäsi, niin asia on silloin hallinnassa

Eipä tuohon ketään jaksa kommentoida..Ehkä ruotsalaiset eivät ole vielä osanneet päättää, pitäisikö tuohon vastata på svenska eller in english please..ehkä viikonloppuna pari falcon kakkoskaljaa ja rupeaa pellelläkin kielenkannat irtoamaan ?Turbo Sensonic kirjoitti:Mä oon jo niin pissed off, että kirjoitin asiasta STCS:n foorumiin
Why am I not surprisedVigge kirjoitti:No niin nyt on taas valoa tunnelin päässä, mutta mitään kuuta en taivaalta odota. Onhan noita lupauksia ennenkin tehty...
Sain vihdoin yhteyden puhelimitse Peteriin, hän oli kuulema saanut melkein luettua romaanin jonka lähetin sinne mailitse viime viikolla
Peter lupasi lähettää minulle vastauksen mahdollisesti vielä tänään mutta viimeistään huomenna. Oikeastaan odotan innolla miten SP aikoo hyvittää 4kk odotuksen, vai aikooko mitenkään.
Valituslaskuri 5.8= 123vrk
Päivän mietelause: "tilaat tavarat SP:ltä tänään niin saat ne jouluksi kotiin"
Siis toisin sanoen mä oon tässä venttaillut turhaan viimeiset kolme kuukautta kun SP on mukamas selivttänyt asiaa. Paskan marjat ne mitään on tehneet...Hi,
As Pirjo has wrote to you. The test made by the SUN.
The Sun is not that fast to be able to notice the variations.
We have two suggestios for you.
If you're not satisfied with the product, you can return the product.
We can get you a other ECU from another brand ( this is more expensive)
at a cost of 2500 SEK
On se nyt kumma kun vastapuoli on täysin pihalla tästä maailmasta."I asking you Peter to consider this case over and reform you answer and
offer me some for of compensation. But if this kind of customer service
is normal for SP, then I will do everything in my power to make sure
every single Saab owner through out the world will know how customers
are treated at SP."
What do you mean... ?
Should this be a treat ?
As I wrote to you, there is no fault in our product..
We don't state any vaules for CO and Lamda in our specification.
We have consulted BSR and there is no fault on the software,
Joo onhan se SP ihan selvästi järeemmän olonen. Aika hyvin kun sait letkutkin vielä mukaan, neki kai jotain sata eukkia kipale (?)Turbo Sensonic kirjoitti:Toimitusaika Speedpartsin IC:lle : 1 viikko
Toimitusaika Abbottin IC:lle: noin 2 viikkoa.
SP:n IC on kuulemma parempi, paksumpi ja korkeampi